اخباراخبار داخلی

برنامه سال آينده توليد خودرو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که به شهرک صنعتی سمنان نو کرده است با اشاره به ایجاد ثبات تولید روزانه خودرو در کشور گفت: تولید خودرو تا پایان امسال به 850 هزار دستگاه خواهد رسید

.
محسن صالحی نیا در این رابطه افزود: پس از استقرار دولت یازدهم شرایط تولید در صنعت خودروسازی به سمت بهبود پیش رفته و شرایط مطلوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه با هدف‌های پیش‌بینی شده فاصله داریم، گفت: هدف اصلی در سال آینده رسیدن به تولید یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ها برای جایگزینی خودروهای فرسوده و کسب بازارهای صادراتی، باید ظرفیت تولید و بهره‌برداری در واحدهای خودروسازی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به ارزش افزوده، اشتغال و تولید بالای صنعت خودرو، رفع مشکلات واحدهای قطعه‌سازی و تامین نقدینگی برای سرمایه در گردش این واحدها را از برنامه‌های این وزارتخانه برشمرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت سمنان را از استان‌های با رشد بالا در صنعت قطعه‌سازی دانست و گفت: واحدهای قطعه‌سازی در این استان رشد و توسعه خوبی داشتند و مشکلات این واحدها بررسی و برای رفع آن تلاش می‌شود./ایرنا

1 دیدگاه

  1. بابا با این خودرو هاتون بدبخت ما مردم ایران که باید پول یه ماشین لوکس خارجیو بدیم و سوار یه گاریه ی درپیت که سالی چند هزار کشته میده بشیم خجالت بکشید یکم از دزدیاتون کم کنید و انصاف داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا