اخباراخبار خارجی

تایرهای 9 ساله، علت تصادف مرگبار پاول واکر

سپهر زنگنه – پورشه سرانجام نتایج بررسی فنی خود بر روی خودرو نابود شده پاول واکر را منتشر کرده است، بر این اساس کررا GT قرمز رنگی که چند ماه قبل به ارابه مرگ پاول واکر و دوستش مبدل شده بود، از نظر فنی در سلامت کامل بوده است اما سرعت فوق العاده زیاد خودرو (93 مایل بر ساعت و معادل 150 کیلومتر بر ساعت) در زمان وقوع برخورد اولیه محرز شده است، با این حساب می توان گفت که احتمالا سرعت حرکت خودرو پیش از وقوع حادثه در حدود 160 کیلومتر بر ساعت بوده است و این سرعت بالا در شرایطی ثبت شده که حداکثر سرعت مجاز مسیر برابر با 45 مایل بر ساعت بوده است.نکته بعدی که احتمالا در اسپین شدن خودرو و وقوع تصادف نقش داشته، عمر بسیار زیاد تایرهای خودرو بوده است که احتمالا از زمان تحویل گرفتن کررا GT از کارخانه تعویض نشده بودند و همین تایرهای قدیمی و فرسوده از عملکرد مناسب برای ایجاد چسبندگی کافی و انتقال قدرت فوق العاده کررا GT به سطح مسیر برخوردار نبوده اند.گفتنی است که پورشه چند ماه پیش ،با همکاری کمپانی میشلن تایرهایی جدیدی را برای مدل های از تولید خارج شده کررا GT معرفی کرد که به بهبود چسبندگی ، کاهش زمان طی یک دور پیست و کاهش مصرف سوخت این سوپراسپرت تولید محدود پورشه یاری می رساند.

4 دیدگاه

  1. با تمتم احترامی که برای این شرکت کهنه کهر قایلم ولی کلا پورشه همه ماشیناش بدنشون ضعیفه البته به جز شاسی بلنداش.شما فقط تو گوگل بزن porsche crash ببین چه طوری همه ماشیناش له و لورده شدن.پس چرا بقیه ماشین های امریکایی ژاپنی این طوری نمیشن؟مگه فقط پورشه سریعه؟

    1. تست های ایمنی هم که کشک….وقتی عکس های گوگل معیار ایمنی و مقاومت بدنه باشن…EURO NCAP و IIHS آب در هاون می کوبن

  2. ماشين فقط سايپا S300 و چانگان ايدو و بينگ بونگ پيدو و چانگ چونگ قاجو و قيژ بيژ كاپو

    بقيه برند ها و ماشين همگي بدرد سطل آشغال مي خورن

    1. شما یک ویدیو پیدا کن که تست تصادف پورشه 911 و 918 یا کیمن و اینا .(غیر از مدل های ارزون مثا باکستر و …) پیدا کن لینک بذار بببنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا