آلمانیاخباراخبار خارجیموتور اسپرت

پیشتازی مرسدس بنز در تعیین خط مالزی + پخش زنده

F1FANS-لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس توانست در دومین رقابت برای کسب رده اول در استارت فصل 2014 باز هم رده اول را برای مرسدس بدست آورد .

در حالی بارش باران در طول زمان گیری امروز در سپانگ برنامه های تیم ها را به کلی عوض کرد ، لوئیس همیلتون توانست با ثبت تایم 1.59.431 خود را به عنوان مالک رده اول در استارت گرندپری معرفی کند . این سی و سومین پول پوزیشن او در تمام طول دوران حرفه ای حضورش در رقابت های فرمول یک بود .

سباستین فتل که چند روز پیش برنده عنوان بهترین ورزشکار سال شده بود ، توانست در رده دوم بایستد و در حالی که همه تصور می کردند آلونسو در رده سوم می تواند موقعیت خود را حفظ کند ، اما در لحظه آخر این نیکو روزبرگ بود که توانست این رده را از راننده اسپانیایی فراری بگیرد . آلونسو در مرحله دوم زمانگیری برخوردی با کیات راننده تورو روسو داشت و به دلیل آسیب دیدن اتومبیلش تصور می شد خداحافظی زودهنگامی با تایم گیری داشته باشد . اما مکانیک های فراری موفق شدند اتومبیل با باری دیگر به پیست برگردانند و آلونسو در نهایت رده چهارمی را برای تیمش بدست آورد .

دنیل ریکاردو از ردبول در رده پنجم قرار گرفت و کیمی رایکونن که در طول تمرینات بسیار سریع دیده می شد به رده ای بهتر از ششمی نرسید .

 

فرمول یک مالزی - تعیین خط-2

 

نیکو هالکنبرگ که توانست فورس ایندیا را به مرحله آخر تایم گیری برساند در رده هفتم کار را برای تیمش تمام کرد . این در حالی بود که پرز هم تیمی او در رده چهاردهم متوقف شد .

مگنوسن و باتن از مکلارن هم توانستند در رده هشت و ده کار را برای تیم تمام کنند . مگنوسن در طول تایم گیری یک بار اسپین شد ، اما باز هم توانست رقابت را جلوتر از هم تیمی با تجربه خود آغاز کند . ژان اریک ورن هم که همیشه آب و هوای بارانی را دوست دارد به مرحله آخر زمانگیری رسید و توانست در رده نهم بایستد . کیات هم تیمی ورن که برخوردی هم با آلونسو داشت در ده یازدهم باقی ماند و او را استبان گوتیرز با سائوبر خود تعقیب کرد .

 

فرمول یک مالزی - تعیین خط

گفتنی است که جایزه بزرگ مالزی یک شنبه ظهر ساعت 12.30 به وقت تهران از شبکه ورزش به شکل زنده پخش خواهد شد.

 

2 دیدگاه

  1. رانندگان مرسدس همیشه تو تعیین خط خوب کار میکنن وجزء سه تیم برتر هستن..ولی تو مسابقه موفق نیستن…برعکس الونسو که تو مسابقه بهتر کار میکنه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا