اخباراخبار خارجیکره ای

هیوندای I 40 هم به ایران آمد +گالری تصاویر و قیمت

از امکانات این خودرو نسبتا لوکس کره ای می توان به کنترل صوتی بر روی فرمان، استارت دکمه ای، 9 کیسه هوا، گرمکن صندلی ها، گرمکن فرمان، کروز کنترل، چراغ های جلو مجهز به ال ای دی و سیستم کمکی پارک برای جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

 

 

به نقل از صبحانه آنلاین، چند سالی است که شرکت کره ای هیوندای با محصولات مختلف خود نه تنها وارد بازار ایران شده بلکه سهم زیادی از بازار خودروهای خارجی را نیز در اختیار گرفته است. استقبال از خودروهای این کمپانی کره ای در ایران موجب آن شد تا این شرکت مدل های مختلفی را وارد ایران کند.

 

آی 40 در مرکز اروپایی طراحی هیوندای واقع در آلمان طراحی شده است

 

 این کمپانی از آخرین مدل هایی است که در واپسین روزهای سال 92 زمزمه هایی مبنی بر واردات آن به ایران شنیده شد. 

هیوندای آی 40 پس از موفقیت مدلی های آی 20 و آی 30 به ایران وارد می شود.

گفتنی است که هیوندای آی 40 از نظر ابعاد بدنه اندکی از مدل الانترا بزرگتر است.

هیوندای آی 40 دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2000 سی سی است. این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک (تیپ ترونیک ) است. سیستم پدال شیفت این خودرو امکان تعویض دهنده از روی فرمان را نیز به راننده می دهد.
 

هیوندای آی 40 علاوه بر مدل سدان در گونه استیشن نیز به فروش می رسد


از دیگر امکانات این خودرو نسبتا لوکس کره ای می توان به آینه الکترو کرماتیک به همراه نمایشگر دوربین عقب، کنترل صوتی بر روی فرمان، استارت دکمه ای، 9 کیسه هوا، سیستم تهویه مرکزی، گرمکن صندلی ها، نمایشگر داخلی، سیستم ضد یخ برف پاک کن ها، گرمکن فرمان، کروز کنترل، چراغ های جلو مجهز به ال ای دی و سیستم کمکی پارک برای جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

 

فضای داخلی هیوندای آی - 40

 

اگرچه تجهیزات و امکانات این خودرو را در دسته خودروهای نسبتا لوکس قرار داده است اما قیمت و مقایسه آن با برخی محصولات مشابه شرکت های دیگر و حتی خود این شرکت قدری خرید آن را قابل تامل تر می کند.
 

هیوندای آی - 40

در حال حاضر نماینده رسمی کمپانی هیوندای در ایران قیمت این خودرو را برای تیپ معمولی 156 میلیون تومان و برای تیپ اس دبلیو، 163 میلیون تومان تعیین کرده است.

 

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا