کره شمالی،میزبان TOP GEAR

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳

کره شمالی،میزبان TOP GEAR

 در کره شمالی،کسانی که شبکه های تلویزیونی غیرمجاز تماشا کنند حکم شان اعدام است. در سال گذشته 80 نفر از مردم کره شمالی به دلیل تماشای برنامه های تلویزیونی کره جنوبی به اعدام محکوم شدند.
 

تاپ گیر در زمینه به سخره گرفتن، تقریباً به هیچ کس رحم نمی کند. حالا خبر می رسد که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی می خواهد به این سه نفر اجازه تهیه برنامه در کره شمالی را بدهد!

 

به نقل از ایندیپندنت، مدتی است که مذاکره بین خبرگزاری بی بی سی با رژیم کمونیستی کره شمالی در جریان است که علاوه بر حضور مجله تخت گاز، دو برنامه تلویزیونی دیگر به نامه های «دکتر هو» و «تله توبیز» از کره شمالی گزارش تهیه کنند.
روزنامه ایندیپندنت با مقامات پیونگ یانگ در این مورد خبر گرفته و گفته برای این که این سه برنامه تلویزیونی اجازه تهیه گزارش از کشور کره شمالی را به دست آورند زمان زیادی صرف شده و کره ای ها سؤالات بیشماری را مطرح کرده اند. نکته این جا است که این سه برنامه بی بی سی در حیطه سرگرمی می گنجند و حتی اگر زیرکانه مسائل سیاسی هم در آن گنجانده شود مخاطبان آن از جنبه سیاسی به آن نگاه نخواهند کرد.
در کره شمالی تنها یک شبکه تلویزیونی مشغول فعالیت است که به آن تلویزیون مرکزی کره ای می گویند و فقط در طول شبانه روزی 6.5 ساعت و آن هم هر شب برنامه پخش می کند. کسانی که شبکه های تلویزیونی غیرمجاز تماشا کنند حکم شان اعدام است. در سال گذشته 80 نفر از مردم کره شمالی به دلیل تماشای برنامه های تلویزیونی کره جنوبی به اعدام محکوم شدند.
حال فکرش را بکنید جرمی، ریچارد و جیمز از برنامه پرتحرک و خنده دار تخت گاز در کشوری مثل کره شمالی به تهیه گزارش بپردازند. چه شود؟


بدون دیدگاه