تولید 20 هزار خودرو سمند و رانا در عراق

سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳

تولید 20 هزار خودرو سمند و رانا در عراق

به نقل از روابط عمومي ايران خودرو، علي علمي گفت: همچنين شمشين سايت توليد محصولات ايران خودرو در خارج از كشور در شهر اسكندريه در جنوب بغداد ايجاد شده است

وي افزود: طراحي و راه اندازي خطوط توليد آن با مشاركت وزارت صنعت و شركت «نباء زمزم» صورت گرفته است. معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اين كه در مرحله نخست ، قطعات به صورت SkD يا منفصله وارد خطوط توليد خواهد شد، گفت: خط توليد ايران خودرو شامل خودروهاي سمند، سورن و راناست كه قابليت توليد روزانه 60 دستگاه را دارد.
 
وي توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش را از ديگر طرح هاي ايران خودرو در عراق اعلام كرد و افزود: با توجه به صادرات 100هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو در بازار عراق و استقبال خوب مردم از اين محصولات برنامه توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش در اين كشور را برنامه ريزي کرده ايم.

علمي ادامه داد: در حال حاضر 28 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال و بيشتر انها در شهرهاي بغداد، كربلا ، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول است.

با افتتاح خط توليد و عرضه بيش‌تر محصولات، اين نمايندگي ها افزايش خواهد يافت.

وي صدور خدمات فني را از ديگر اقدامات ايران خودرو دانست و گفت: توجه ويژه به انتقال دانش فني در بازار عراق، سبب افزايش درخواست براي ساخت خطوط توليدي مشابه از سوي کشورهاي مختلف شده است.


بدون دیدگاه