مدیر تیم فراری استعفا داد

سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳

مدیر تیم فراری استعفا داد

استفانو دومنیکالی از مدیریت تیم فراری استعفا داد و این خبر از سوی فراری رسما تأیید شد .

دومنیکالی به عنوان فردی در سالهای اخیر در فراری بود که همواره از او به عنوان مقصر اصلی عدم موفقیتهای تیم یاد میشد . به خصوص بعد از عملکرد ضعیف فراری در گرندپری بحرین ، گفته میشود دومنیکالی دیگر مورد تأیید کادر مدیریتی تیم فراری نیست .

مونتزملو مدیر کمپانی فراری پیشتر در مصاحبهای عنوان کرده بود که به زودی فراری تغییراتی بزرگ تجربه خواهد کرد .

 

استعفا مدیر فراری

 

با استعفای دومنیکالی ، مارکو Mattiacci از مدیر بازار آمریکای شمالی فراری قرار است به جای او در ترکیب تیم حضور داشته باشد .

دومنیکالی زمانی که در 2008 در راس مدیریت تیم قرار گرفت موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند . او بعدها با فلیپه ماسا و فرناندو آلونسو در سالهای 2008 ، 2010 و 2012 به مقام قهرمانی رانندگان بسیار نزدیک شد ، اما نتوانست این عناوین را برای فراری کسب کند .

بسیاری از تیمها تغییرات قوانین را در فصل جدید یک فرصت بزرگ میدانستند ، اما فراری در این فصل هم در پس رقبای خود قرار گرفت . در حالی که مرسدس در هر سه رقابت ابتدای فصل به عنوان برنده تیتر رسانههای خبری جهان شده ، رانندگان فراری هنوز حتی در سکوی قهرمانی هم حضور نداشتهاند .

به غیر از این ، موتور جدید فراری به خصوص در مسیرهای مستقیم توانایی رقابت با حریفانش را ندارد . این مورد باعث عصبانیت مدیران فراری در رقابت بحرین شده بود .

F1FANS.IR

 


بدون دیدگاه