ولوو چینی یا کراس اور جیلی

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

ولوو چینی یا کراس اور جیلی

جیلی امگرند محصول تازه ای را در نمایشگاه پکن معرفی کرد

جیلی یک روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه پکن 2014 ، از کانسپت امگرند کراس رونمایی کرد . این کانسپت هیبریدی پیشنمایشی از مدل جیلی امگراند FE است .

 

به نقل از پرشین خودرو ، این کراساوور جدید در سال 2015 به بازار چین عرضه خواهد شد . اما خبر بزرگتر این که امگرند از بین نرفته است . پیش از این جیلی تصمیم گرفته بود که تمام برندهای زیرشاخه خود را از بین ببرد اما امگرند باقی خواهد ماند . این برند حتی صاحب یک لوگوی جدید آبی رنگ هم شده است .
کانسپت جدید جیلی از فضای داخلی وسیع و ظاهر نسبتا خوبی بهره میبرد . این خودرو پلاگ – این هیبریدی توسط یک موتور 1 لیتری چهارسیلندر 88 اسب بخاری تغذیه میشود . موتور الکتریکی این سیستم هم قابلیت تولید 54 اسب بخار را دارد .
این کانسپت هیبریدی در حالت تمام الکتریکی خود قابلیت مسافت 50 کیلومتر را دارد و در حالت هیبریدی ، این میزان به 650 کیلومتر افزایش پیدا میکند . حداکثر سرعت آن نیز 190 کیلومتر در ساعت است . این مدل اگرچه یک کانسپت است ولی از هر لحاظ آماده تولید به نظر میرسد اما جیلی هنوز هیچ چیز را به طور رسمی تایید نکرده است . این خودرو احتمالا اشتراکاتی با ولوو V40 خواهد داشت .

 


بدون دیدگاه