اخباراخبار خارجی

درخشش اشکودا و MG در نظرسنجی سالانه AUTO EXSPRESS

 پنجاه هزار تن از دارندگان خودرو و خوانندگان مجله اتو کسپرس (Auto Express) در یک بررسی سالانه "ارزیابی میزان رضایت مشتریان" شرکت کرده و در سیزدهمین سال برگزاری این ارزیابی، خودروی ام جی 6 با تعداد رأی 98.11 % در صدر جدول هندلینگ خودروهای موجود در اروپا قرار گرفت .

 

در این نظر سنجی خودروی ام جی 6 با پشت سرگذاشتن برنده سال 2013 خودروی پورشه کایمن (Porsche Cayman) به جمع قهرمانان هندلینگ که در آننام خودروهایی همچون مزداMX-5و سوبارو Imprezaوجود دارد ملحق می شود.

 

اما این تنها افتخار ام جی 6 در کسب مقام اول در مقایسه هندلینگ 2014نمی باشد، بلکه در ارزیابی کلی خودروها، ام جی 6 در بین ده خودروی برترسال (Top10 of the Year) در مکانی بالاتر از تویوتا پریوس(Toyota Prius)و بی ام دبلیو های سری 1 (BMW 1 Series) در مقام ششم قرار گرفت.

این افتخار باعث شده تا عملکرد فروش خودروی ام جی در بین خودروهایی همچون نیسان قشقایی(Nissan Qashqai) ،تویوتا اوریس (Toyota Auris)و هندا سیویک (Honda Civic)که در انگلستان تولید شده اند به نحو چشمگیری ارتقاء یابد.

 همچنین،اشکودا سوپر ب، ب ام و سری پنج، ب ام و سری یک، کیا ریو جدید و کیا سید نیز از دیگر خودروهای برتر در این نظر سنجی بودند، فهرست کامل نتایج نظر سنجی اتواکسپرس را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا