یک کشته و 35 زخمی در تصادف قطار تهران – مشهد+عکس

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳

یک کشته و 35 زخمی در تصادف قطار تهران – مشهد+عکس

در ایستگاه امروان دامغان را همان یک نفر بیان کرد و آمارهای دیگر در این زمینه را رد کرد. 



ˈعلی شکرالهیˈ بامداد جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه یک نفر فوت کرد و امدادگران این جمعیت 30 تا 35 نفر مصدوم را نیز منتقل کردند که از این تعداد دو نفر مجروحیت بیشتری داشتند و بقیه سطحی بودند.

وی با بیان اینکه قریب 25 نفر نیروی امدادگر جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به این حادثه فعالیت داشتند گفت: عملیات امدادی به این حادثه ساعت 3و30دقیقه دقیقه بامداد جمعه به پایان رسید.

وی در تشریح این جادثه افزود: بر اثر برخورد قطار مسافربری به قطار باری در ایستگاه امروان واگن اول برخورد سختی با لوکوموتیو داشت و به علت خالی بودن کوپه های اول این واگن خوشبختانه تعداد تلفات بسیار کم بوده است.

یک کشته و 35 زخمی در تصادف قطار تهران – مشهد

شکرالهی حال مصدومان منتقل شده به بیمارستان های این استان را رضایت بخش دانست و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان در مجموع سه ساعت و نیم در حال فعالیت های امدادی نظیر رهاسازی مجروحان و انتقال آنان به مراکز درمانی بوده اند.

قطار فوق العاده ساعت 17 تهران – مشهد حوالی ساعت 23 پنجشنبه در ایستگاه امروان دامغان با یک قطار باری برخورد کرد که بلافاصله نیروهای امدادی برای امدارسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان نیز پیش از این تعداد کشته های این حادثه را یک نفر اعلام کرده بود.

این درحالی است که معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت وگو با ایرنا تعداد کشته های این سانحه را دو نفر اعلام کرده است.

 

 

 


بدون دیدگاه