آقای خاص رنج روور به ایران می آید

یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳

آقای خاص رنج روور به ایران می آید

با طراحی یک شرکت مد نامدار ایتالیایی "رنجروور ایووک راهی بازار ایران می شود"





یک شرکت معروف ایتالیایی با همکاری چند شرکت صنعتی اروپایی قصد دارد تا برای نخستین بار ورژن ویژه ای از رنجروور ایووک را در ایران با ویژگی هایی منحصر بفرد عرضه کند.


رنجروور ایووک راهی بازار ایران می شود

«خبرهای شنیده حاکی از آن است، با گشایش های اخیر در روابط بین المللی و اقتصادی کشور، یک شرکت معروف ایتالیایی با همکاری چند شرکت صنعتی اروپایی معروف از آلمان و انگلستان، و با مشارکت یکی از طراحان معروف مد ایتالیایی قصد دارد تا برای نخستین بار ورژن ویژه ای از رنجروور ایووک را در ایران، کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه به صورت همزمان با ویژگی هایی منحصر بفرد عرضه کند.

این گروه سابقه فعالیت با برندهای مطرح دنیای مد در کنار شرکت های معتبر خودروسازی را داشته و به عنوان یکی از متمایز ترین عرضه کننده خودروهای خاص با تریم و تودوزی برندهای معتبر ایتالیایی در بازارهای بین المللی شناخته می شود. محصولات این شرکت در کنار فعالیت های ساخت خودروهای خاص برای شرکت های خودروساز عمدتا منعطف به ساخت خودوهای خاص برای مشتریان بسیار خاص خود می باشد.

به نقل از صفحه مجله ماشین، همچنین گفته شده برای خودروی ساخته شده بر پایه رنجروور ایوک برای بازار ایران با دو پیشرانه 300 و 350 اسب بخاری قابل سفارش خواهد بود. هرچند در بازار های دیگر نوع 500 اسب بخاری نیز در دسترس خواهد بود. تودوزی و تریم داخلی این خودرو در کنار مدل های طراحی شده استاندارد قابلیت سفارش گذاری طرحهای منحصر بفرد را داشته که در یک مدل خاص به سفارش مشتری ساخته می شود. 

شنیده ها حاکی از آن است که در ورژن استاندارد 300 اسب بخاری در بازار ایران این خودرو در محدوده قیمتی ب ام و ایکس وان به دست مشتریان وطنی برسد و در مدل سفارشی با موتور 350 اسب بخاریقیمتی کمی بیشتر از ب ام و x3 خواهد داشت و ورود آن به بازار برای تابستان جاری برنامه ریزی شده است.

بنا به شنیده ها، تغییرات در این خودرو فراتر از یک تیونیگ ساده است. سایر محصولات این شرکت که تماما با همکاری خود شرکت های مادر صورت می گیرد ساخت یک خودروی جدید در تولید محدود بر روی پلاتفرم آن خودروساز اجرایی می شود. به نظر می رسد گروه ایرانی سفارش دهنده این محصول، قصد دارد تعریف جدیدی در بازار خودروهای لوکس کشور ایجاد نماید. اگرچه دور از ذهن نخواهد بود سایر محصولات خاص این شرکت ایتالیایی را هم در ادامه فعالیت 


بدون دیدگاه