خودرو مسافرتی برای آینده

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳

خودرو مسافرتی برای آینده

خودرویی مجهز به آخرین فناوری‌های پیشرفته برای استفاده در جاده طراحی شده است که دارای صفحه نمایش لمسی و هشداردهنده صوتی برای دادن هرگونه اطلاعات به راننده است.

 

به نقل از فارس، طراحی به نام «ادواردو گالوانی» از خودروی جدید خود به نام Nimbus پرده‌برداری کرد؛ این خودرو دارای ویژگی‌هایی مانند فولکس واگن است و حتی ویژگی‌های بیشتر از آن را داراست. این وسیله نقلیه مجهز به آخرین پیشرفت‌های فناوری است و برای استفاده در جاده طراحی شده است.

دارای سیستم تشخیص مانع است، یک دوربین به شکل تبلت 7 اینچی لمسی و انعطاف پذیر جلوی خودرو قرار گرفته است که اطلاعات مهمی را در اختیار راننده می‌گذارد. این صفحه نمایش دارای 4 دکمه برای تنظیم فرمان و بهره برداری مستقیم و صدای هشدار دهنده خودکار است و قادر به کنترل سیستم صوتی، چراغ داخلی، تهویه مطبوع، ساعت و دسترسی به مرورگر رسانه‌ها، شیب سنج، ارتفاع سنج، آب و هوا، اطلاعات عمومی خودرو مانند ( فشار تایر، تعمیر و نگهداری و دمای موتور و غیره) است.

دارای خدمات اینترنتی مانند (اسکایپ، رسانه‌های اجتماعی، پیام، ایمیل و GPS) است؛ دارای صدایی خودکار جهت هشدار برای اطلاعات مهم GPS و دستورات آن است.

Nimbus دارای بلوتوث، WIFI، 4 USB است که 2 تای آن در صندلی‌های جلو و دو تا در صندلی‌های عقب قرار گرفته‌اند و یک USB معمولی 12V برای مرورگرها و شارژ ابزار برقی است.

Nimbus دارای سیستم ضد سرقت از راه دور است، درهای برقی دارد، دارای سیستم یخ زدایی، چراغ مه شکن و یک یخچال که گنجایش 8 قوطی نوشابه و 6 بطری نوشابه دارد.

Nimbus در ابعاد 2.10 در 4.20 در 2.10 متر است و وزن آن 1.620 کیلوگرم است؛ 5 در دارد و حداکثر سرعت آن 130 تا 160 کیلومتر در ساعت است.

یک موتور به همراه یک موتور الکتریکی با 180 اسب بخار در عقب خودرو قرار گرفته است؛ توسط باتری‌های لیتیوم یون تغذیه می‌شود، دارای پنل‌های خورشیدی برای شارژ اضافی بر روی سقف است.

دارای ساختاری از آلیاژ کربن، آلومینیوم و تیتانیوم است؛ مجهز به پنجره‌های بزرگ پانورامایی است.


بدون دیدگاه