اتوبان همت تا سال آینده تکمیل می شود

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ | 2 نظر

اتوبان همت تا سال آینده تکمیل می شود

معاون توسعه آزاد راه های کشور گفت: برای ساخت اتوبان شهید همت هزینه ای بیش از ۳۲۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با اختصاص تمامی این هزینه قطعه سوم این اتوبان ظرف یک سال آینده افتتاح می‌شود.

به نقل از تسنیم، حسن احمدی نوری در بازدید از مسیر پیش نهایی قطعه سوم اتوبان شهید همت از ورزشگاه کارگران شهرک جهان نما تا ابتدای جاده چالوس اظهار کرد: اتوبان شهید همت یکی از محورهای اتصال شمال و غرب کشور به پایتخت است که با بهره برداری از این اتوبان  نیمی از ترافیک آزادراه تهران –کرج کاسته می شود.

وی افزود: برای ساخت اتوبان شهید همت هزینه ای بیش از 3200 میلیارد ریال پیش بینی شده است که با اختصاص  تمامی این هزینه قطعه سوم این اتوبان ظرف یک سال آینده افتتاح می شود.

احمدی نوری خاطرنشان کرد: عملیات احداث ساخت اتوبان شهید همت از سال 84 آغاز شده و هم اکنون  قطعه اول آن زیر بار ترافیکی رفته و از قطعه دوم و سوم  8 کیلومتر باقی مانده است که در صورت  تخصیص اعتبار این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.


2 دیدگاه

  1. كهراري | آبان 5, 1393 | لینک نظر

    با سلام و احترام.و تشكر از مسئولين محترم مطمئنا با اتمام بزرگ راه شهيد همت ترافيك روانتر خواهد شد ولي گره ترافيكي پل فرديس كرج همچنان باقي خواهد ماند چون حدود 20 الي 30 درصد ترافيك پل فرديس و ورودي كرج مربوط به ساكنين شهرفرديس و شهركهاي اقماري آن است كه با ايجاد يك جاده جداگانه از جاده مخصوص كرج ( گرم دره )به هفت جوي (حدودا آخر فاز 3 انديشه ) كه جاده خاكي آن موجود است و فقط نياز به اسفالت حدودا 500 متر دارد و توسط ماشين هاي سنگين مورد استفاده قرار ميگيرد كه در اين صورت 15 الي 20 كيلومتر مسير به تهران نزديكتر ميشود هم ترافيك اتوبان پل فرديس و هم جاده انديشه فوق العاده سبكتر ميشود و تاثير زيادي در مصرف سوخت كمتر و آلودگي كمتر و صرفه جويي در وقت هموطنان دارد . تقاضا دارد به نحو مقتضي به اطلاع مسئولين محترم رسانده شود و گزارش خاصي نيز در اين رابطه تهيه گردد(محلي براي ارسال نقشه هوايي نبود وگرنه با ارسال آن كاملا نزديك شدن مسير قابل رويت بود)

    • در پاسخ به: كهراري

      sepehr | آبان 5, 1393 | لینک نظر

      با تشکر از پیشنهاد شما، می توانید نقشه را به ایمیل سایت ارسال فرمایید و یا تصویر آن را در وب سایت ttupload.ir آپلود کرده و لینک آن را در همینجا قرار دهید.