50 میلیون دلار،در خواست آلونسو از فراری

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

50 میلیون دلار،در خواست آلونسو از فراری
درخواست 50 میلیون دلاری آلونسو
رسانه‌های متعددی خبر از درخواست مبلغ 50 میلیون دلار از سوی آلونسو برای قرارداد جدید با فراری می‌دهند.
به نقل از پرشین خودرو، او که پس از پنج سال حضور در تیم قرمزها، هنوز نتوانسته سومین عنوان خود را کسب کند، به طرز کاملا واضحی مستاصل است و حتی شایعه تصمیم او برای خروج از این تیم افسانه‌ای نیز به گوش رسید. اکنون به نظر می‌رسد که آن شایعه‌ها خیلی هم غلط نبودند چون آلونسو برای قرارداد بعد از سال 2016، رقم بسیار بالایی می‌خواهد و حاضر به کوتاه آمدن با فراری نیست.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلااسپورت در گزارش خود نوشته است که فراری می‌خواهد قرارداد خود با این راننده را سه سال دیگر یعنی تا سال 2019 تمدید کند. آلونسو که تا به حال دو بار قهرمان جهان شده، آن موقع 38 ساله خواهد بود.
اتواسپرت نیز نوشته است که آلونسو 35 میلیون یورو در سال می‌خواهد. این روزنامه در ادامه می‌نویسد که آلونسو در رتبه‌بندی کلی مسابقات فراری قطعا بهترین است.
گفته شده که دستمزد فعلی آلونسو نزدیک به نصف مبلغ پیشنهادی او است و حتی مایکل شوماخر هم تا به حال چنین مبلغی را دریافت نکرده بود.
روزنامه آلمانی بیلد نیز با ذکر این موضوع گفته است که در صورت قبول پیشنهاد آلونسو، شاهد یکی از «بزرگ‌ترین و گران‌ترین قراردادهای تاریخ ورزش» خواهیم بود.


بدون دیدگاه