اخباراخبار داخلیاسلایدرموتور اسپرت

رضا فهیم اول شد + آلبوم تصاویر

گزارش تصویری اولین مسابقه دریفت سال 1393

عکس : فرهنگ فیروزیان

راند اول مسابقات دریفت قهرمانی کشور دیروز ،24 مرداد در پیست اتومبیلرانی آزادی ، در کلاس حرفه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی،این مسابقه با حضور 17 شرکت کننده از استان های تهران، فارس، البرز، خوزستان و مازندران برگزار و رضا فهیم از استان فارس مقام اول را کسب کرد.
نفرات برتر اولین دوره مسابقه دریفت به ترتیب ذیل اعلام گردید و کاپ قهرمانی بهمراه سکه توسط دکتر حمید رضا مهرعلی،رئیس فدراسیون و جلیلوند،سرپرست هیات تهران به آنان اهداء گردید.

*رضا فهیـم، استان فارس ، نفر اول
*پژمان پاکزاد، استان تهران، نفر دوم
*نادر جعفری،استان البرز،نفر سوم

مسئول کمیته دریفت فدراسیون اتومبیلرانی وموتورسواری درخصوص برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی دریفت کشورگفت: تلاش می‌کنیم تا مسابقات با قوانین فدراسیون جهانی برگزار شود ولی بعضی قوانین هنوز محلی هستند.

به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهرداد همتیان گفت: مسابقات دریفت در واقع مانند مسابقات سرعت است با این تفاوت که خودروها باید به پهلو روی پیست سر بخورند و در نوع خود حرکات نمایشی می‌باشد.

وی ادامه داد: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری دریفت با حضور نمایندگان کل استان‌های کشور روز جمعه 24 مرداد ماه در پیست آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته دریفت فدراسیون اتومبیلرانی عنوان کرد: در حال حاضر استان‌های تهران، کرج، گیلان، مازندران، مشهد و شیراز نمایندگان خود را معرفی کرده‌اند ودیگر استان‌ها نیز تا پنج شنبه برای اعلام آمادگی زمان دارند.

همتیان در ادامه تصریح کرد: دور تمرینی در 2 تایم ساعتی 10الی12 صبح و 17الی 19 بعد از ظهر از روز دوشنبه تا پنج شنبه در پیست آزادی برای رانندگان در نظر گرفته شده است و روز پنج شنبه تایم بعد از ظهر به دلیل تعیین مسیر مسابقه اجرا نخواهد شد.

وی درباره استانداردهای اولین دوره برگزاری مسابقات دریفت اظهار کرد: تغییراتی را در قوانین ایجاد کردیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک شویم ولی هنوز یکسری از قوانین محلی است.

ولی شرایط خودروها در بخشنامه ارسالی به تمام استان‌ها اعلام شده است و باید با ایمنی کامل اتاق خودرو به همراه صندلی مسابقه و کمربند و کلاه ایمنی شرکت کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا