اخباراخبار خارجی

فراری 458 اسپیشاله،اسپایدر شد

 با خروج مونتزمولو از فراری باید انتظار نسخه های بیشتری از مدل های فراری را داشته باشیم موردی که شخص وی بسیار با آن مخالفت می کرد.

 خودروساز ایتالیایی دست به کار شده و پیش ار رونمایی رسمی‌در نمایشگاه خودرو پاریس، مشخصات و تصاویر رسمی‌جدیدترین مدل تبدیلی خود را منتشر کرده است.

Ferrari-458-Speciale-A-straight-on
نسخه کوپه مدل قدرتمند فراری ۴۵۸ در سال گذشته در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و حالا خودروساز عضلانی ایتالیای از یک مدل بدون سقف و هوای آزاد ۴۵۸ در پاریس رونمایی خواهد کرد که به نام تجاری  Ferrari 458 Speciale A در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

Ferrari-458-Speciale-A-behind
به گزارش خودروسازی، همانند یک خواهر و برادر از همان سیستم پیشرفته کنترل پایداری که فراری در سال گذشته رونمایی کرد بهره برده است و با تغییر گشتاور در بین چرخ‌های عقب حداکثر کارایی از طریق یک الگوریتم جدید را از سیستم موتوری امکان پذیر کرده است و بالاخره همانند تمامی‌نسخه‌های جدید فراری برچسب Speciale را نیز بر نام خود یدک خواهد کشید.

Ferrari-458-Speciale-A-buttons
در زیر هود خودرو شاهد همان موتور ۴٫۵ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۶۰۵ اسب بخاری و ۳۹۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور باشیم که در حدود ۲۰۰ پوند سبک تر از مدل اریجینال نیز است و در ضمن طبق اعلام رسمی‌فراری این شرکت قصد دارد تا ۴۹۹ نسخه از این خودرو را تولید کند که جنس سقف  آن از آلومینیوم بوده که می‌تواند در ۱۴ ثانیه باز و بسته شود که در حدود ۱۰۰ پوند به وزن خودرو خواهد افزود تا بدین ترتیب دارای شتاب صفر تا صد در ۲ ثانیه باشد تا بدین ترتیب قدرتمند ترین خودرو تبدیلی تاریخ فراری نیز باشد.

Ferrari-458-Speciale-A-cabin
این خودرو به صورت رسمی‌در نمایشگاه هفته آینده پاریس رونمایی خواهد شد و اطلاعات دقیق تر و تصاویر رسمی‌نیز به دست ما خواهد رسید.

Ferrari-458-Speciale-A-steering-wheel Ferrari-458-Speciale-A-back Ferrari-458-Speciale-A-front

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا