رسوایی در جنرال موتورز : اخراج مدیر ارشد بخش موتور

یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲

رسوایی در جنرال موتورز : اخراج مدیر ارشد بخش موتور

جنرال موتورز اعلام کرد که سام واینگاردن مدیر ارشد بخش موتور این کمپانی را به دلیل تخلف در انجام تست های آلایندگی مربوط به این کمپانی در هند اخراج کرده است.

 

واینگاردن از سال 2004 مدیر ارشد بخش موتور جنرال موتورز بوده است.

منابع همچنین گزارش می دهند که همراه واینگاردن 10 نفر از کارمندان بخش نیرو محرکه نیز در آمریکا و هند اخراج شده اند. این در حالی است که جنرال موتورز تایید کرد که کارمندان زیادی را به دلیل تخطی از خط مشی این کمپانی از کار برکنار کرده است .

این برکناری مرتبط به فراخوانی اخیر خودروهای شورلت تاورا در هند است که شامل 114,000 وسیله نقلیه است. جنرال موتورز این خودروهای شاسی بلند را به منظور انجام تغییری در مبدل کاتالیزوری آن فراخوانی کرده بود.  طبق گفته رسانه های هند، جنرال موتورز به دولت هند اذعان داشته مهندس هایش عمدا تست های آلایندگی را دست کاری کرده اند تا طبق استانداردها  باشد.

chevrolet-tavera-neo-3

بنابر گزارشی از “اکونومیست تایمز” هند، تکنسین های جنرال موتورز حتی در مواردی در مدل های جدید تاورا در حین انجام تست آلایندگی وگرفتن تاییدیه، وزن و عملکرد موتور را تغییر داده اند. این فراخوانی تاکنون بزرگترین فراخوانی در هند است و نخستین فراخوانی جنرال موتورز در این کشور از سال 1995 می باشد.

واینگاردن از سال 2004 مدیر ارشد بخش موتور این خودروساز آمریکایی بوده است.


بدون دیدگاه