اخباراخبار داخلی

حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه هاي پايتخت اصلاح شد

سرهنگ “عين اله جهاني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس درباره حداکثر سرعت در بزرگراه هاي پايتخت، اظهارداشت: پس از برگزاري جلسات مشترک ميان مسئولان پليس راهنمايي و رانندگي و حوزه معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري تهران، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه ها مورد توافق واقع شد.

وي، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه هاي شهيد بابايي، خرازي و نيز شهيد فهميده را 100 کيلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: سرعت مجاز در بزرگراه هاي نيايش، شهيد همت، زين الدين و نيز بزرگراه آزادگان از سه راه افسريه تا تقاطع غير همسطح شهيد خرازي 90 کيلومتر در ساعت است.

رئيس مرکز اطلاع رساني پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه هاي شهيد صدر و نيز شهيد حکيم را 80 کيلومتر در ساعت اعلام کرد و افزود: حداکثر سرعت در تونل حکيم 60 کيلومتر در ساعت است.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: تاريخ اجراي اين ابلاغيه، پس از نصب تابلوهاي حداکثر سرعت مجاز توسط معاونت اجرايي سازمان حمل و نقل ترافيک و با هماهنگي پليس راهور تهران به زودي اطلاع رساني خواهد شد.

سرهنگ جهاني در خاتمه گفت: در صورت نياز به کاهش سرعت در مکان هاي مورد نياز با توجه به طرح هندسي بزرگراه ها با استفاده از علايم  افقي و عمودي راهوردر سطح شهر و بزرگراه ها به شهروندان اطلاع رساني مي شود.

2 دیدگاه

  1. خجالت داره والا…
    همه دنیا به فکر افزایش سرعت حمل و نقل شون هستن ما داریم به قدیم برميگردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا