میتسوبیشی اوتلندر،رقیب ژاپنی سانتافه+ قیمت و گالری

یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ | 22 نظر

میتسوبیشی اوتلندر،رقیب ژاپنی سانتافه+ قیمت و گالری

 اوتلندر  شاسی بلند سایز متوسط میتسوبیشی در ایران ،هیوندای سانتافه  و تویوتا راو4 را در پیش رو خواهد داشت. شاسی بلند دو دیفرانسیل میتسوبیشی با موتور 2400 سی سی 170 اسب بخاری به بازار ایران می آید .همچنین این محصول دارای 7 ایربگ ، سانروف الکتریکی ، صندلی ها و فرمان تمام چرم با تنظیم الکتریکی ،کروز کنترل ، سیستم پایداری ، سیستم فرود از سراشیبی ها و صعود از تپه ، قفل دیفرانسیل با تنظیم سه گانه برای حالت دو دیفرانسیل  4WD و دهها آپشن رفاهی دیگر عرضه می شود . اما مهمترین ویژگی اوتلندر شتاب 0 تا 100 کیلومتر  10.5  ثانیه آن است . این شتاب مناسب  بدلیل وزن کم 1450 کیلو گرمی،  بدست آمده است .

به نقل از عصر خودرو، میتسوبیشی در ساخت این مدل از ترکیب آلیاژهای سبک وزن اما با مقاومت بالا استفاده کرده است . این عامل سبب کاهش وزن اوتلندرشده است .اوتلندر نسبت به سایر رقبای ژاپنی و کره ای خود در این کلاس ( کراس اوورها ) از قابلیت های آفرود  بیشتری برخوردار است اوتلندر خصوصیات آفرود  (خارج جاده ) خود را از برادر بزرگترش پاجرو به ارث برده است . همچنین اوتلندر دارای سیستم صوتی حرفه ای راکفورد فوسگیت ساخت آمریکا ، با ساب ووفر و آمپلی فایر حرفه ای  با خروجی و کیفیت صدای بسیار بالا است که خریداران جوان را مجذوب خواهد کرد . اوتلندر در دو مدل 5 سرنشینه و 7 سرنشین ( 7 صندلی ) به بازار ایران راه خواهد  یافت. برطبق گفته‏ های طالبی فرد ، مسئول بازاریابی شرکت آرین موتور ، اوتلندر دو دیفرانسیل در 2 مدل 2014 و 2015 با قیمتی کاملا رقابتی و جذاب ، به بازار عرضه  خواهد شد .

مشخصات فنی اوتلندر 2014 و 2015 :

حجم موتور 2400 سی سی ، حداکثر قدرت 170 اسب بخار

حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت  ، شتاب 0 تا 100 : 10.5 ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی 9.3 لیتر در 100 کیلومتر

گیربکس اتوماتیک  CVT با قابلیت تعویض دستی

ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده

مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)

کنترل فعال پایداری (ASC) و کنترل کشش (TCL)

ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)

ترمز اضطراری کمکی

سیستم چهار چرخ متحرک  4WDبا کلید 3 وضعیتی Auto، 2WD، 4WD Lock

7 ایربگ (2 عدد جلو و سرنشین، 2 عدد ایربگ جانبی،2  عدد ایربگ پرده ای و 1 عدد زانو)

دارای 5 ستاره ایمنی از EURO-NCAP

سیستم ایموبلایزر

تجهیزات و امکانات رفاهی مدل 2014 و 2015:

مجهز به سیستم کروز کنترل ( مدل 2014 و15)

سیستم ورود و خروج بدون سوییچ ( 2014 و 15 )

استارت خودرو دکمه ای ( مدل 2014 و 15)

 چراغ های جلو زنون ( مدل 2014 و 15 )شوینده چراغ ها بر روی سپر جلو

سنسور پارک بر روی سپر عقب ( 2014 و15 )

سان روف ( مدل 2014 و 15 )

صندلی ها با ظرفیت هفت سرنشین ( دارای 7 صندلی در 3 ردیف مدل 2015)

ظرفیت 5 سرنشین ( مدل 2014 )

مجهز به گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو( مدل 2014 )

آینه تاشو الکتریکی ( مدل 2014 )

صندلی های تمام چرم بهمراه تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 4 جهت( مدل 2014 و 2015 )

سیستم صوتی حرفه ای 710 واتی  Rockford  Fosgate( مدل 2014 و15 )

نمایشگر 7 اینچی لمسی بهمراه دوربین دنده عقب ( مدل 2014 و 15 )

اهرم‌های تعویض دنده از پشت فرمان ( مدل 2014 و15 )

سیستم تهویه مطبوع دو گانه با قابلیت تنظیم متفاوت دما برای راننده و سرنشین( مدل 2014 و 15)

( مدل 2014 و15 )دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان

باز و بسته شدن الکتریکی درب صندوق عقب

رینگ آلومینیومی 18 اینچی ( مدل 2014 و 15)

قیمت پایه 172 میلیون تومان (نمونه 2014) و 179 میلیون تومان (مدل 2015) برای اوت لندر تعیین شده است اما پیش بینی می شود که این ارقام عملا در بازار و با توجه به آپشن های جانبی به 200 میلیون تومان برسد.با این اوصاف شاهد رقابت سختی میان اوت لندر و سانتافه خواهیم بود.

میتسوبیشی ASX ،تجربه رانندگی و بررسی

میتسوبیشی ASX ،تجربه رانندگی  و بررسی
قیمت پایه و گمرکی خودروهای میراژ و اوت لندر اعلام شد
بر اساس نظر کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری‌های MITSUBISHI MIRAGE و MITSUBISHI OUTLANDER سال 2015 ساخت ژاپن به نمایندگی شرکت آرین موتور پویا اعلام شد.
به این ترتیب ارزش خودروی سواری MITSUBISHI MIRAGE 1.4L A/T برابر 10 هزار و 300 دلار آمریکا بدون در نظر گرفتن حق بیمه و با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل اعلام شده است.
بر همین اساس ارزش خودروی سواری MITSUBISHI OUTLANDER 2.4L A/T نیز به میزان 25 هزار دلار آمریکا با احتساب هزینه حمل و نقل ارزش‌گذاری شده است.
به گزارش ایسنا، بر اساس این بخشنامه ارزش‌گذاری این خودروها پس از در نظر گرفتن حق بیمه به طور کامل انجام خواهد شد.

 


22 دیدگاه

  1. سعادت کیکی | مرداد 12, 1396 | لینک نظر

    ی میتسو اوتلندر دارم شتاب افتضاح کیفیت بدنه پایین میخوام بفروشم یه ماه خریدم 218 تومان گیرباکسش دوبار آوردم پایین گیرباکس ژاپنیه نمیدونم چرا اینقدر خراب میشه میگن مشکل از قطعات چینی داخلشه نمیدوم اینهمه تبلیغ کردن آخرش شد این قبلا یه اسپورتبج داشتم حدود 5 سال یه تومان هزینه نداشت واسم سالم و سرحال خسته شده بودم گفتم یه تغییر تحولی بدم رفتم نمایندگی گفتن تکنولوژی ژاپن و اوتلندر 2017 و آفرود عالی منم خرید کردم حالا زیاد راضی نیستم البته مشکل خاصی نداره فقط دوبار گیرباکسش نمایندگی واسم بدون هرینه باز کرد و تعویض کرد الان خدارا شکر مشکلی نداره فقط یه تقه میکنه تو دنده های بالا چون گیرباکسش cvt یه صدا میاد سیستم صوتیش هم قاط میزنه هر 2 الی 3 روز ی مرتبه که خدارا شکر نمایندگی درستش کرد

  2. مرتضی | مرداد 12, 1396 | لینک نظر

    سلام دوستان من یه اوتلندر 2016 را پارسال از شرکت آرین موتور خریداری کردم شکر خدا هم از خودرو خریداری شده راضی هستم و هم از تعهدات شرکت آرین موتور در خصوص تحویل بموقع خودرو و نیز نحوه برخورد کارکنان محترم ان شرکت جا داره از این فرصت استفاده کنم و از تمامی این عزیزان تشکر خاص کنم و برایشان بهترینها را آرزو دارم

  3. علي | مهر 22, 1395 | لینک نظر

    دوستان سلام
    واقعا ماشين كره اي براي ٣ساله من وراكروز داشتم ٦٠هزارتا كه كاركرد گريبكس و پولوسش مشكل پيدا كرد
    سرعت ١٢٠صداي باد زيادي تو ماشين مي اومد ازش خسته شدم فروختمش
    توصيه شما چيه اوتلندر بخرم يا تويوتا يا دوباره كره اي بخرم مثل سورنتو
    اگه كمكم كنيد ممنون ميشم
    مي خواهم ماشين نو باشه نه كاركرده

  4. مريم | تیر 28, 1395 | لینک نظر

    اوتلندر يك خودروي عالي هستش.هر چه قدر ميتسوبيشي خودرو هاي با كيفيت توليد ميكنه اين شركت آرين موتور آبروشو برده.فقط دروغ ميگه كه ١٥ روزه يا ٣٠ روزه تحويل ميده. حيف اين خودرو كه توسط شركت آرين موتور بي مسووليت وارد ميشه. الكي پول مشتري رو ميگيره و خدا ميدونه كي ماشين رو تحويل ميده.ايكاش يه شركت ديگه اين خودرو رو وارد ميكرد

  5. علی | آذر 16, 1394 | لینک نظر

    مدتی است تصمیم دارم ماشینی مثل سانتافه بخرم چند گزینه را برسی کردم وتصمیم نهایی ان شاالله اوتلندر میباشد البته یک کم ترس گارانتی و خدمات پس از فروش را دارم که به هیچ وجه نمیشه این مسئله بزرگ را نادیده گرفت ! به نظر من مشکل اصلی و تاثیر گذار در خرید ماشین گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد به هر حال با توکل به خدا تصمیم ما قطعی است البته با توجه به شرایطم اوتلندر.2015

  6. sunmartin | تیر 1, 1394 | لینک نظر

    اتفاقا برعکس کره در حال جا گذاشتن ژاپن است گذشت اون زمانیکه ژاپن در بحث کیفیت از کره جلو بود در گزهرش اخیر کره از ژاپن پیش افتاده..

    • در پاسخ به: sunmartin

      Bm | دی 1, 1395 | لینک نظر

      این گزارش اخیر رو از کجا خوندید امکانش هست منبع ذکر بفرمائید؟
      تجربه شخصی بنده نشان داده بهترین منبع برای انتخاب یک خودرو بررسی نظر مصرف کنندگان خودر هست.همین الان با یک نگاه به consumer review در سایت های معتبر مثل http://www.edmunds.com که یکی از معروف ترین ها در بازار امریکا هست می تونید ببینید که ارزش خرید اوتلندر از نظر مصرف کنندگان در کشوری مثل امریکا بخاطر کیفیت بالا و آپشن های نسبتاً کافی (با توجه به قیمت) بالاتر از سانتافه (santafe sport) است.

    • در پاسخ به: sunmartin

      مهدی | فروردین 20, 1396 | لینک نظر

      شما خیلی متوهم هستی دوست عزیز. در پیشرفت کره حرفی نیست اما ژاپن که سهله.آلمان. آمریکا. ایتالیا سوئد فرانسه همه از کره ای ها در خودرو سازی برترن. بخش زیادی از خودروهای کره جنوبی به جهان سوم صادر میشه و نه فقط اروپا. البته شما اطلاعات اغراق شده و غیر معتبر زیادی مطرح کرده اید. برخی رو محض یادآوری میگم. فلان شرکت کره ای سومین یا چهارمین خودرو ساز دنیا است.منبع شما هم معمولا نه آمار فروش یا تولید بلکه مجلات هست. 2- خودروی فرانسوی در فرانسه هم مشتری نداره. 3- هدف چینی ها بازار ایران هست برای تجربه اندوزی. حالا کشوری که چند تریلیون دلار در سال صادرات کالا داره چرا باید هدف خودرو سازیش کشور ما باشه که فوقش چند ده ملیارد دلار کل صادراتش هست بماند.4- چهارمین کشور دانستن کره به لحاظ فن آوری . حال آنکه کره جزو هفت کشور صنعتی جهان نیست و اصولا توسعه آن وابسته به حمایت اقتصادی آمریکا و تسهیلات تجاری با آن است. 5-برتر دانستن سراتو مونتاژ از بسیاری خودروها با دلیل بسیار منطقی تملک این خودرو. 6-توانایی تحلیل فوق العاده بالا و غیب گویانه به گونه ای که حتی خودروهایی را که وارد کشور نشده را تحلیل کرده و حتی کیفیت متریال داخلی و یا نوع موتور و گیربکس رو می شناسید. البته موارد دیگری هم هست اما به همین اندازه بسنده می کنم. بقیه موارد را به سایر دوستان می سپارم

  7. بهزاد | تیر 1, 1394 | لینک نظر

    دوستان سلام. ازوقتیکه سانتافه اومد تو بازار به فکر این بودم که حتما یکیش را میخرم اما به محض دیدن اوتلندر تصمیمم عوض شد به چند دلیل اول متمایز بودن شکل وفرم آن نسبت به خودروهای موجود یعنی خاص بودن آن (تمام خودروهای کره‌ای و غیر کره‌ای تقریبا شبیه هم هستند)دوم در مقایسه با قیمت و کشور تولید کننده هیچ کس منکر آن نیست که ژاپن چندین پله از کره سر تر است. سوم استحکام و مقاومت آن به مراتب بالاتر است. چهارم خودرو را باید خود خریدار لذتش را ببر نه دیگران. پنجم تمام اعضاء خانواده نظر به خرید آن را دادند با توجه به آنکه سانتافه نیز جزء آن بود همچنین سانتافه دیگه مثل پراید شده هر جا باشی هستش وبا توجه به دلایل ذکر شده وچندین دلیل دیگر تصمیم به خرید آن گرفتم.

    • در پاسخ به: بهزاد

      ُSepehr | تیر 1, 1394 | لینک نظر

      البته به زودی مدل فیس لیفت اوتلندر هم در بازار ایران معرفی میشه

  8. علیرضا | بهمن 14, 1393 | لینک نظر

    دوستان اصلا میتسوبیشی رو با برندهای کره ای مقایسه نکنید.بزرگترها هنوز گالانت رو یادشونه. همینطور پاجرو. البته بدیهیه که به خاطر تحریم برندهای ژاپنی نتونستن تو بازار ایران بیان. حالا که تحریم ها تو بخش خودرو برداشته شده باید منتظر این ژاپنی باشیم. اما اوتلندر ماشین باوقاریه حالت فضایی که زود هم از تب وتاب می افته رو نداره. گیربگس cvt بدون چرخدنده ! اون معرکه است. سانتافه بعد از سه سال افت شدیدی رو تجربه می کنه اما مطمئن هستم این ژاپنی برای 10 سال خودشو حفظ می کند. به هرحال باید منتظر ماند و دید این ژاپنی چطور خودنمایی می کنه و خودشو نشون می ده.

  9. مرتضي | آذر 14, 1393 | لینک نظر

    باسلام ی چند وقتی هست پیگیر ای ماشین هستم. ولی اطلاع دارین خودروی outlanderداخل ژاپن تولید میشه یا تو کشورهای همسایش؟ آخه شنیدم میتسو سایت تولید خودرو توی فیلیپین و چند کشور دیگه داره.با سپاس فراوان

    • در پاسخ به: مرتضي

      کیا | آذر 14, 1393 | لینک نظر

      تمامیه لنسرهای وارد شده ساخت خوده کشور ژاپن هستن و ASX ها همگی ساخت سایت کشور امریکای میتسوبیشی.
      بهترین راه اینه که برید کد وین یک اوتلندر تو ارین موتور رو در بیارید و دیکود کنید

    • در پاسخ به: مرتضي

      Rh | خرداد 21, 1395 | لینک نظر

      کلا ژاپن تولید قطعات خودرو میکنه .و معمولا در کشورهای امریکا ایتالیا المان د یا چین مونتاژ میشه

  10. محمدی | آبان 17, 1393 | لینک نظر

    با سلام > بنده که به اعتبار برند میتسو بیشی تصمیم گرفتم امرو ثبت نام و ÷یش خرید رو انجام بدم …. توکل بر خدا

  11. قاسم | آبان 3, 1393 | لینک نظر

    كلا فضاي داخليش يك نسل عقب تر از سانتافه مي خوره! خيلي ضعيفه فضاي داخلي

  12. آفرود | آبان 2, 1393 | لینک نظر

    این بحث مقایسه با سایر ماشینها خیلی هم درست نیست .

    مشخصا سانتافه از نمای خارج و داخل بسیار زیبایی بهره میبره و شاید اوتلندر در مقایسه با سانتافه خیلی معمولی به نظر برسه .

    ولی در ترکیب کلی و کارایی ، هیچ کمبودی نسبت به سانتافه نداره . و به نظر من نماد یک خودروی باشخصیت هست .

    خصوصا اینکه میسوبیشی یکی از بهترین آفرود سازان جهان بوده و مدل پاجرو این شرکت موید این حقیقت هست.

    کره ای ها ماشینهای شکیل و فول آپشن میسازند ولی استهلاک بالایی هم دارند و افت عملکردی ماشین هم زیاده.

    اما ماشینهای ژاپنی از استهلاک کمتر و افت پایینتری نسبت به کره ای ها برخوردارند.

    به نظر من مشکل اصلی و تاثیر گذار ، در فروش اوتلندر ، همان گارانتی و خدمات پس از فروش هست که به هیچ وجه نمیشه این مسئله بزرگ را نادیده گرفت !

    در نهایت با تقویت شبکه خدمات پس از فروش ، قیمت 179 میلیون برای مدل 2015 اوتلندر ، قیمت مناسب و کاملا رقابتی هست و فکر کنم بر خلاف نظر دوستمون محسن ، از فروش بسیار خوبی هم برخوردار بشه .

    • در پاسخ به: آفرود

      سينا | مهر 17, 1394 | لینک نظر

      ماشين هايي زيادي تو بازار هستن كه از نظر ظاهر حرف ندارن.مثلا اين ماشين هاي چيني كه توشون ميشيني انگار تو بهتريم ماشين نشستي.ماشين هاي معمولي هميشه سعي ميكنن از قيافه و ابشن هاي الكي استفاده كنن تا يكم ظاهر بازار رو به دست بگيرن.ماشين هاي چيني و كره اي ماشين هاي مصرفي هستن كه عمرشون فقط٣ساله.موتور سانتافه واقعا ضعيفه وبا سرنشين مجاز تو سرابالايي كاملا كم مياره.شتاب اوتلندر حتي از لكسوس و تويوتا لندكروز هم بهتره،به پاي اونا نميرسه فقط شتابش بيشتره.اين گونه شركت ها فقط براي ظاهر ويترين ان(مثل موبايل هاي كره اي كه فقط تو ويترين ان در برابر اپل).بازار ماشين رو بايد به شركت هايي چون:سوزكي،تويوتا،ميتسوبشي،سوبارو،لكسوس و….داد

  13. mohsen | مهر 28, 1393 | لینک نظر

    بعید میدونم بتونه برای سانتافه دردسری درست کنه. از لحاظ طراحی بیرونی بیشتر قابل مقایسه با نسل قبل سورنتو (به عبارتی نسل کنونی در ایران!) هست تا سانتافه جدید. همین طور به نظر میرسه که فاصله محورهاش کمتر از رقبا باشه که در نتیجه فضای داخلی کمتری خواهد داشت اما توانایی آفرود بیشتر! طراحی داخلیش هم که اصلا چنگی به دل نمیزنه. برای یه ماشین ۲۰۰ تومنی خیلی کم و خجالت آوره! علی الخصوص دریچه های سیستم تهویه!!
    بعید میدونم بتونه فروش خوبی رو تجربه کنه.

    • در پاسخ به: mohsen

      7 | مهر 28, 1393 | لینک نظر

      تنها یه دلیل میتونه باشه که برای سانتافه دردسری نداشته باشه اونم شناخت برند هیوندا نسبت به میتسو و همچنین وجود و پس دادن امتحان سانتافه در چند ساله گذشتست وگرنه از همه لحاظ سرتره و عمرا نمیشه یه ژاپنی کارکشته را با یه کره ای مقایسه کرد همونطور که یه کره ای رو نمیشه با چینی مقایسه کرد درکل نسل قبلی اوتلندر ظاهر جذاب تر و خشن تری داشت نسبت به نسل جدید ولی اینم بد نیست ..ولی همه چی منوط به اینه که با چه قیمتی بیاد !