دستور العمل تازه برای خدمات پس از فروش

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳

دستور العمل تازه برای خدمات پس از فروش

ايسنا: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از تدوین پیش نویس بازنگری در دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.
عباسعلی غیاثی در اين زمينه اظهار کرد:‌ در حدود یک سال اخیر تدوین دستورالعمل بازنگری در شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش‌ خودروها در دستور‌کار قرار داشت.
وی با بیان اینکه چند روز قبل پیش نویس این دستورالعمل به تدوین نهایی رسید، خاطرنشان کرد: این دستورالعمل جدید چهارمین بازنگری در دستورالعمل اولیه شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو صورت گرفته است.
دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: این پیش نویس با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین این انجمن و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان تدوین شده است.
غیاثی افزود: در دستورالعمل جدید، ضوابط خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه‌تر شده و با اجرای آن افزایش سطح کیفی خدمات را شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه این دستورالعمل برای تایید نهایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد رشد کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان در این حوزه باشیم.


بدون دیدگاه