پورشه ماکان، نیامده گران شد + قیمت و مشخصات

یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ | 1 نظر

پورشه ماکان، نیامده گران شد + قیمت و مشخصات

درحالی که فقط چند روز از قطعی شدن ورود مدل چهار سیلندر ماکان به کشورمان می گذرد. منایع مطلع به مجله ماشین از بازشدن ثبت سفارش پورشه ماکان با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو و قدرت 237 اسب در طی هفته گدشته خبر می دهند از بازار خودرو شنیده شده این کراس اوور 62 هزار دلار ی ، هنوز قبل از دریافت مجوز شماره گذاری در سطح نمایشگاه ها بین 600 تا 650 میلیون تومان معامله می شود!

پورشه ماکان-4 پورشه ماکان-6    پورشه-9

پورشه ماکان با این پیشرانه رقابت نزدیکی را با مدل X4 2.8i ب ام و تجربه خواهد کرد ، اما با توجه به اختلاف قیمت زیاد بین دو خودرو و همچنین برتری اندک ب ام و از نظر مشخصات فنی، به نظر می رسد که برنده و بازنده نبرد بین این دو خودرو از هم اکنون مشخص باشد.

پورشه ماکان-7پورشه ماکان-10

گفتنی است که ماکان چهار سیلندر تنها در برخی بازار ها عرضه می شود و در واقع از پیشرانه مشترک با گلف GTI سود می برد.این پیشرانه نیروی خود را از طریق گیربکس هفت سرعته دوبل کلاچ  پورشه (PDK) به چرخ ها می رساند و بدین ترتیب شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ماکان با این پیشرانه ظرف 6.9 ثانیه ممکن می شود.

 پورشه ماکان-5
 به هرحال در شرایط فعلی و با توجه به قانوع منع واردات خودروهای بالای 2500 سی سی،ماکان چهار سیلندر، تنها مدل پورشه قابل عرضه در کشورمان محسوب می شود و ادامه حضور شرکت وارد کننده در بازار به شرایط واردات این مدل بستگی دارد.


1 دیدگاه

  1. sassan | خرداد 20, 1395 | لینک نظر

    چرا اینقدر قیمت می آد بالا وقتی وارد میشه؟