سهامداران ب ام و،ثروتمندترین خانواده آلمانی

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳

سهامداران ب ام و،ثروتمندترین خانواده آلمانی

 

بر اساس آمار نشریه هفتگی Manager، خانواده Quandt علاوه بر اینکه 46.7 درصد سهام BMW متعلق به آنهاست در دیگر شرکتهای آلمانی نیز جزو سهام داران عمده هستند. ثروت شخصی Johanna Quandt و فرزندانش Stefan Quandt و Susanne Klatten مجموعا به 39 بیلیون دلار می رسد که در اوج لیست 500 ثروتمند سال قرار می گیرند. سوزان کلَتِن، مادر 43 ساله دارای 3 فرزند، ثروت هنگفت خود را از پدرش هربرت کواندت به ارث برد. هربرت کوآندت مردی صاحب صنعت بود که سالها پیش کمک های زیادی در جهت پیشرفت بی ام و و جلوگیری از ورشکستی آن انجام داده بود. هربرت در سال 1982 پس از مرگش سهام هایی که از بی ام و داشت و دارایی هایش را به سوزان و برادر کوچکترش استفان و زن سومش جوآنا بخشید.

سهام-1

 

سوزان علاوه بر مالکیت 12.5 درصد از سهام بی ام و، در شرکت آلتانا که یکی از موفق ترین شرکتهای داروسازی اروپا می باشد نیز سهم دارد. امروز ثروت سوزان به 9 بیلیون دلار می رسد که او را در مقام چهارم ثروتمندان آلمانی قرار می دهد.

DV506688

ثروت استفان نیز 6.7 میلیون دلار است که در رده یازدهم ثروتمندان آلمان جای می گیرد.

سهام-4

ثروت جوآنا مادر سوزان، 5.4 بیلیون دلار تخمین زده می شود که دهمین زن ثروتمند جهان است.

سهام-5

سوزان و استفان به زودی ثروت مادر خود را که به زودی وارد سن 80 ساگی می شود به ارث می برند. آنها حفظ استقلال بی ام و در درازمدت را هدف خود قرار دادند. با رهبری خانواده کواندت، شرکت بی ام و پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

سهام-3


بدون دیدگاه