شاهرگ تولید تندر 90 زیر دست رنو

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | 1 نظر

شاهرگ تولید تندر 90 زیر دست رنو

شاهرگ تولید تندر 90 زیر تیغ رنو

ایسنا: شرکت فرانسوی رنو شاهرگ تولید تندر 90 در ایران را در دست دارد، به‌گونه‌ای که در هر لحظه می‌تواند خط تولید این محصول در ایران را متوقف کند.
جدیدترین اطلاعات رسیده حاکی از آن است که شرکت رنو با نحوه ارائه شماره شاسی به خودروهای تندر 90 تولیدی، شاهرگ تولید این خودرو را در اختیار خود گرفته‌ است.
بر اساس اخبار به دست آمده ارائه شماره شاسی و الصاق آن به خودروهای تندر 90 تولیدی در خطوط تولید خودروسازان داخلی به صورت آنلاین و لحظه‌ای از سوی شرکت رنو صورت می‌گیرد. به‌گونه‌ای که خودروی در حال تولید در مرحله‌ای از خط تولید متوقف می‌شود تا شرکت رنو از آن سوی دنیا و به صورت آنلاین شماره شاسی خاص مد نظر خود را برای الصاق به آن خودرو، به اپراتور خط تولید اعلام کند. بنابراین در هر لحظه‌ای که شرکت رنو روند اعلام شماره شاسی برای خودروهای در حال تولید را متوقف کند الزاما خط تولید خودروهای تندر 90 نیز متوقف خواهد شد زیرا خودرو بدون شماره شاسی امکان خروج از خط تولید و تحویل به بازار را ندارد.
اگر چه در چنین شرایطی خودروسازان داخلی می‌توانند شماره شاسی مدنظر خود را بر روی تندر 90 تولیدی حک کنند اما در آن صورت امکان دریافت هزینه‌های مربوط به خدمات گارانتی ارائه شده به این خودروها از شرکت رنو را از دست خواهند داد زیرا شرکت رنو تنها بر اساس شماره شاسی اعلامی از سوی خود هزینه‌های مربوط به خدمات گارانتی خودروهای تولیدی را متقبل می‌شود.


1 دیدگاه

  1. david | آذر 21, 1393 | لینک نظر

    خب ندن شماره شاسی!فکر کردن چه آش دهن سوزین این خودرو سازای فرانسوی های به پیسی خورده!