راز وانت زامیاد 8 میلیاردی فاش شد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ | 1 نظر

راز وانت زامیاد 8 میلیاردی فاش شد

گروهی مدعی شدند، خودرو متعلق به دزدان بانک است و سارقان پس از دستبرد به بانک در حال انتقال پول ها بودند که شهروندی متوجه ماجرا شده و از خودرو عکس گرفته است.

این خبر از سوی مسئولان انتظامی تکذیب شد و آنها هرگونه سرقت مسلحانه بانک با این حجم را رد کردند.

بعد از آن شایعه سازان مدعی شدند این گونی های پر از پول که هشت میلیارد تومان است؛ متعلق به مردی است اهل بهبهان که در حال حاضر بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفته است که این خبر هم تکذیب شد.

پس از این دو شایعه، نوبت به افشای شگرد مدیران بانک در ایران بود. در سومین خبر غیررسمی ادعا شد برخی بانک ها برای این که دزدان متوجه انتقال پول با حجم بالا نشوند با خودروی نیسان و در قالب بار نخاله اقدام به انتقال پول می کنند. که این بار یک کارشناس بانک این موضوع را تکذیب کرد.

وانت زامیاد پر از پول-3

سه روز از ماجرا می گذشت و بازار شایعه داغ بود و مسئولان هم فقط تکذیب می کردند و کسی نمی گفت اصل ماجرا چیست.

سرانجام بعد از کشیده شدن موضوع به رسانه ها، پلیس اعلام کرد نه سرقتی صورت گرفته و نه شگردی برای انتقال پول از سوی مسئولان بانک بوده، بلکه خرابی خودروی حمل پول علت انتقال اسکناس های از رده خارج با نیسان بود.

وانت زامیاد پر از پول-2

معاون اجتماعی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به جام جم گفت: خودروی حمل پول در حال انتقال اسکناس های از رده خارج به سمت تهران بود که به دلیل لغزندگی جاده واژگون شد. بعد هم مسئولان بانک از این نیسان کمک گرفته و با اسکورت اقدام به انتقال گونی های پر از اسکناس کردند.

 

منبع: خبرآنلاین


1 دیدگاه

  1. مهران | دی 29, 1393 | لینک نظر

    اینام یه چیزی میگن، این پول ها کجاش اسکناس از رده خارج هست؟ 10 هزار تومنی سالم هستن همه…