درخشش تیم ایران در رالی قطر

یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

درخشش تیم ایران در رالی قطر

کسب عنوان نایب قهرمانی و کاپ بهترین تیم خارجی در رالی خاورمیانه

تیم اتومبیلرانی ایران در نخستین مرحله رالی خاورمیانه که در قطر برگزار شد توانست ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی گروه N ( گروه موتورهای حجم 2000 سی سی ) و کاپ برترین تیم های خارجی حاضر در مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و طبق  گزارش حسین نبوی سرپرست تیم کشورمان نخستین مرحله از رقابت های رالی خاور میانه در سال 2015  که در کشور قطر برگزار شد امروز با نایب قهرمانی کشورمان درگروه N  ( گروه موتورهای حجم 2000 سی سی  ) و کسب جایگاه ششم در مجموع کل  خودرو ها در کلاسهای مختلف به اتمام رسید.

رالی قطر-5
تیم ایران متشکل از اشکان مسگرها به عنوان راننده، وحید رضا وحدتی به عنوان نقشه خوان سوار بر خودروی سوبارو ایمپرزا «Subaru Impreza» با میانگین سرعت 90.26 کیلومتر و 1.41.43.50 ساعت پس از راننده کویتی در جایگاه دوم قرار گرفت.راننده کشور قطر نیز در این گروه سوم شد.

رالی قطر-3
دیگر تیم کشورمان محمد قلعه بانی به عنوان راننده و سید مسعود واحدی به عنوان نقشه خوان به دلیل نقص فنی خودرو نتوانست در مسابقه شرکت کنند .مطابق قوانین اف آی ای  تعویض موتور ؛توربوشارژ و بدنه در جریان مسابقه ممنوع می باشد و همین قانون موجب شد این ورزشکار خوب کشورمان از دور مسابقات حذف گردد.

رالی قطر-2
در پایان مسابقات مسئولین برگزاری رقابتها با توجه به اولین حضور تیم ایران در رقابتهای بین الملی و کسب عنوان درخشان توسط این تیم کاپ برترین تیم خارجی را به اشکان مسگرها و وحید رضا وحدتی اهدا کردند.

کشورهای امارات ، قطر ، کویت ، عمان ، عربستان  و جمعا ١6 تیم  حضور در این مسابقات حضور داشتند.
دکتر حمیدرضا مهرعلی ریاست فدراسیون اتومبیلرانی کشورمان به عنوان ناظر ارشد اف آی ای در این مسابقات حضور داشت.
رالی قطر-4
 این اولین حضور اتومبیلرانی ایران در یک رویداد خارجی و رسمی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی بود .


بدون دیدگاه