اخباراخبار خارجی

انتشار جزئیات جدیدتر از ماروتی سوزوکی آلتو مدل 2014

دو روز پیش، تصاویری از ماروتی سوزوکی آلتو (A استار) مدل 2014 و یک خودروی دیگر در اروپا فاش شد و اکنون همین خودروها در حال آزمون دیده شده اند. در این تصاویر فاش شده، جزئیات داخل این خودروها و ویژگی های بیش تری از بدنه آن ها منتشر شده است.

 به نظر می رسد این خودروی جدید، کمی بزرگ تر است و فاصله بین محور جلو و عقب بیش تری دارد تا فضای داخل آن بیش تر شود. به نظر می رسد طراحی کلی این خودرو ثابت باقی مانده است.

تصاویر فاش شده از داخل این خودرو طراحی کاملا آشنای سوزوکی را نشان می دهد که در تمام مدل هایش به کار می برد. البته به نظر می رسد کیفیت مواد استفاده شده در ساختار اطاق این خودرو، بهتر از مدل کنونی آن باشد. این خودروی در حال آزمون جایی برای سیستم موسیقی تک din دارد و دارای یک دنده اتوماتیک روی داشبورد است.

Maruti-Suzuki-A-Star-Left-Side-View-19000

این خودروها به منظور حفظ بازارهایی مانند هند در حال آزمون هستند چرا که هنوز تقاضای برای این خودروها در چنین بازارهایی زیاد است.

زمانی که آلتو (A استار) کنونی در سال 2008 عرضه شد هیچ تغییر یا به روز رسانی مهمی نداشت. پس می توان انتظار داشت زمانی که این خودرو به تدریج عرضه می شود، هند یکی از اولین بازارهایی باشد که ماروتی سوزوکی آلتو (A استار) مدل 2014 در آن عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا