اطلاعاتی از نسل آینده جنسیس کوپه

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳

اطلاعاتی از نسل آینده جنسیس کوپه

هیوندای جنسیس کوپه جایگزین می شود

به نقل از مجله ماشین  – در تصاویر جدیدی که اخیرا فاش شده پلتفرمی جدید، بزرگ تر و سبک تر در زیر بدنه نسل کنونی هیوندای جنسیس کوپه تعبیه شده است که می تواند موتور بنزینی V8 و نیرومحرکه چهار چرخ فعال را برای این کوپه عملکردی این برند کره جنوبی فراهم سازد.

جنسیس کوپه در حال تست زمستانی در سوئد دیده شده است و به گفته عکاسان مخفی، این خودرو برای اولین بار از سیستم چهار چرخ فعال HTRAC هیوندای بهره خواهد برد.

هیوندای جنسیس کوپه  جدید

چیزی که این نمونه آزمون را متمایز می سازد فاصه بین دو محور آن است که به نظر بیش تر شده است هم چنین قسمت های جلو و عقب آن نیز عریض تر به نظر می رسند. در حالی که این تغییرات، سواری و کشش این خودرو را بهبود می بخشند گفته می شود که جنسیس کوپه جدید فضای داخلی بیش تر خواهد داشت.

جزئایت دقیقی از این خودرو در دسترس نیست اما کاپوت بازطراحی شده این نمونه آزمون نشان می دهد که موتوری بزرگ در زیر آن تعبیه خواهد شد که احتمالا نسخه 5.0 لیتری به کار رفته در سدان جنسیس با قدرت 317 کیلووات و گشتاور 519 نیوتون متر خواهد بود.

هیوندای جنسیس کوپه جدید-1

اگر این خودرو به موتور بنزینی V8 مجهز شود می تواند رقیبی برای خودروهایی همچون فورد موستانگ و شورلت کامارو شود. می توان انتظار داشت این خودرو تحت تاثیر کانسپت هیوندا HND-9 کوپه باشد.


بدون دیدگاه