اخباراخبار داخلیموتور اسپرت

نتایج مسابقه آفرود همدان + عکس

همدان– رئیس هیئت اتومبیلرانی و اتومبیلرانی استان همدان گفت: مسابقات اتومبیلرانی آفرود در قالب برنامه جشنواره زمستانی در همدان برگزار شد.

به گزارش “موتوراسپرت ایران” محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات آفرود در همدان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در برنامه های جشنواره زمستانی همدان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با همکاری میراث فرهنگی و اداه کل ورزش و جوانان این مسابقات را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مقرر بود این مسابقات سوم اسفند ماه برگزار شود، گفت: فراهم نشدن شرایط برگزاری مسابقات باعث شد تا این مسابقات عصر سه شنبه در محل بلوار جوان همدان برگزار شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به مسابقات آفرود گفت: آفرود سبکی از رانندگی و مخصوص شرایط سخت و جاده های بیابانی است و ماشین های دو دیفرانسیل و با قدرت بدنی مناسب در این زمینه فعالیت می کنند.

 

روحی عنوان کرد: این مسابقات به طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می شود و خودروهای شرکت کننده در این مسابقات از نوع شاسی بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

مسابقه افرود همدان-3

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در کلاس چهار سیلندر ابراهیم نوحی در رتبه اول ایستاد و محمد رضا حمیدی و حمید رضا طهماسبی در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

افرود همدان-5

روحی عنوان کرد: همچنین در کلاس شش سیلندر کاربراتور مهدی پناهی، علی صلواتیان و کسری پلاسچی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند.

افرود همدان-4

وی با اشاره به نتایج چهار سیلندر انژکتور بیان کرد: در کلاس چهار سیلندر انژکتور علی دهنوی در رتبه اول و در کلاس شش سیلندر انژکتور حسن سرو جلالی نیز به مقام اول دست یافت.

افرود همدان-1

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان یادآور شد: این مسابقات اولین دوره مسابقات رسمی آفرود در همدان بود که ۴۵ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

مسابقه افرود همدان-2

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات صورت گرفت گفت: رشته آفرود یکی از جذابترین و پرتماشاگرترین رشته های اتومبیلرانی است و برگزاری این مسابقات در روز پایانی جشنواره زمستانی موجب نشاط و شادابی مردم همدان شد.

افرود همدان-3

روحی افزود: تماشاگران بسیاری برای تماشای این مسابقات در محل پیست آفرود بلوار جوان همدان حضور پیدا کرده بودند و این استقبال به طور قطع باعث انگیزه ورزشکاران خواهد شد و تلاش می کنیم که در برنامه مختلف این مسابقات را با تلاش و همکاری اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا