اخباراخبار خارجیموتور اسپرت

جدل لفظی مدیران مرسدس و ردبول

این روزها اوضاع رقابت های فرمول یک چندان جالب نیست و تیم اصلی مرسدس بنز با اختلاف بسیار چشمگیری سریعتر از سایرین به نظر می رسد.از این رو پس از برگزاری تنها یک مسابقه از فصل 2015،بحث های بسیاری در مورد شرایط و آینده این مسابقات پرطرفدار اما کم هیجان در گرفته است.

 

توتو ولف خطاب به ردبول:
سر لعنتی‌تان را پایین بندازید و سخت تلاش کنید!

محمد فتح الهی – توتو ولف مدیر بخش موتوراسپرت کمپانی ‏مرسدس‬ از تیم‌هایی که به وضع موجود شکایت دارند، انتقاد کرد.

بعد از اتمام گرندپری ‫استرالیا‬، کریستیان هورنر مدیر تیم ردبول‬ اعتراض شدیدی به وضع موجود داشت و عنوان کرد به زودی طرفداران این ورزش پشتشان را به‫فرمول‌یک‬ می‌کنند.

توتو ولف-مرسدس بنز

هورنر علاوه بر اینها گفته بود هیجیان‌انگیزترین صحنه در گرندپری استرالیا دیدن آرنولد در سکوی قهرمانی آلبرت‌پارک بود. هورنر باور دارد باید کاری کرد تا تیم‌ها به هم نزدیک‌تر باشند.

توتو ولف در رابطه با وضع موجود گفت: «برای این به فرمول‌یک می‌آییم تا همدیگر را شکست بدهیم و بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم. اما اگر بخواهیم در همان اولین گرندپری فصل بنشینیم و گریه کنیم و همه را به یکسان‌شدن دعوت کنیم… ما در گذشته هیچ وقت چنین کاری نکرده بودیم.»

«به نظر من باید سرِ لعنتی‌تان را پایین بندازید، سخت تلاش کنید تا بتوانید وضعیت را سر و سامان ببخشید.»

«این کلمه‌ای که به کار بردم را برای او استفاده نکردم.»

«همیشه فصل‌هایی که دیگران سعی کنند در آن بازی‌های سیاسی در بیاورند در فرمول‌یک وجود دارد. فصل پیش هم این طور بود. این فصل هم همین‌ طور.»

«در (شهر) قدس یک دیوار هست که همه برای گریه کردن به آنجا می‌روند. می‌توانید به آنجا بروید و شکایت کنید. به نظرم این افراد هم باید به آنجا بروند.»

F1FANS

2 دیدگاه

  1. دوست عزیز . این تیم اسمش مرسدس نیست , پتروناس هاست , یک تیم فرمول ۱ انگلیسی که فقط از موتور مرسدس استفاده میکنه , مثله تیم لوتوس و ویلیامس که اونها هم از موتور مرسدس استفاده میکنند اما ربطی به مرسدس ندارند و همه انگلیسی هستند .

    1. به هرحال تیم اصلی مرسدس بنز در فرمول یک ، همین تیم به قول شما پتروناس هست و در اکثر متن ها و خبرها حتی در سایت اصلی رقابت های F1 از این تیم با عنوان مرسدس یاد می شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا