فعالیت مستقل مجریان تاپ گیر رسمی شد

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

فعالیت مستقل مجریان تاپ گیر رسمی شد
ماجراهای این 3 نفر، اینبار مستقل از تاپ گیر
به نقل از ماشین نیوز – با راه‌اندازی وب‌سایت clarksonhammondandmaylive دیگر باید پرونده‌ی جنجال ایجاد شده در مورد تاپ‌گیر و جرمی کلارکسون را مختومه اعلام کرد. سه مجری سابق تاپ‌گیر، در حال آغاز برنامه‌ی جدید خود مستقل از تاپ‌گیر هستند.

پس از آنکه کانال تلویزیونی پخش کننده‌ی برنامه‌ی محبوب تاپ‌گیر عذر مجری خاطی خود، جرمی کلارکسون را خواست، سرنوشت برنامه‌ی تاپ‌گیر در هاله‌ای از ابهام فرو رفت. چند روز پیش وب‌سایت تاپ‌گیر تصویر بنر خود را که محل قرار گرفتن سه مجری این برنامه‌ بود عوض کرد و به جای تصویر سه مجری، استیگ، راننده‌ی همیشه ناشناخته‌ی این برنامه قرار گرفت. در همان زمان ایجاد حساب کاربری ClarckHamMayLive در اینستاگرام و انتشار تصویری از این سه مجری، گمانه‌ها در خصوص جدا شدن هاموند و می را تقویت کرد، تا اینکه راه‌اندازی وب‌سایت کلارکسون، هاموند و می تقریبا همه چیز را روشن کرد. سه مجری سابق تاپ‌گیر در قالب شوی جدیدی تور خود را در انگلستان آغاز کرده‌اند.

اطلاعات موجود در وب‌سایت این سه مجری چندان زیاد نیست و به نظر می‌رسد تور این سه مجری تنها به اجرای برنامه‌هایی در چند شهر انگلستان محدود خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا شاهد انتشار ویدئوهایی از این برنامه‌ها در قالب تاپ‌گیر خواهیم بود یا خیر. وب‌سایت مربوط به این برنامه نیز عمری شش روزه داره و تاریخ ایجاد آن مربوط به سی‌ام مارس سال جاری است. در این وب‌سایت وعده‌ی اجرای برنامه‌هایی در شهر‌هایی نظیر ژوهانسبورگ نیز داده شده است که تاریخ آن مربوط به ماه ژوئن است. براساس اطلاعات موجود، بلیط حضور در شوی کلارکسون، می و هاموند ۳۵ پوند است


بدون دیدگاه