آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | 4 نظر

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

روابط عمومی پارس‌خودرو: معاون برنامه‌ریزی پارس‌خودرو با اعلام رشد تولید 82 درصدی این شرکت در سال 1393، از آغاز تولید انبوه محصولات جدید این شرکت در سال‌‌جاری خبر داد.

آرمین مکوندی، معاون برنامه‌ریزی پارس‌خودرو با بیان اینکه افزایش تولید در این شرکت در حالی انجام شده است که پارس‌خودرو دهه 90 را با مشکلات متعدد زنجیره تامین ناشی از اعمال تحریم‌ها آغاز کرد، اما با درایت و تلاش مدیران و کارکنان خود توانست بر مشکلات غلبه کند.  وی گفت: پارس‌خودرو با تولید 110 هزار و 220 دستگاه خودرو در سال 93 توانست رشد 3/ 82 درصدی نسبت به سال قبل را تجربه کند.  معاون برنامه‌ریزی پارس‌خودرو با اشاره به تولید وانت دوکابین ریچ و برتری کیفی و فنی این خودرو نسبت به سایر رقبای خود در بازار گفت: در حال حاضر بیش از 2100 دستگاه از این خودرو تولید و عرضه شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تولید بیش از 3000 دستگاه از این محصول در برنامه تولید سال جاری قرار گرفته است.  مکوندی با اعلام خبر آغاز تولید انبوه محصولات خانواده برلیانس (H300) افزود: در حال حاضر تولید دو محصول برلیانس H320 و H330 آغاز شده و بیش از 2500 دستگاه ازاین دو محصول پیش فروش شده است و در زمان مقرر تحویل مشتریان داده خواهند شد.

 

آزمایش فنی پرسیس/برلیانس h230 در پیست آزادی

آزمایش فنی پرسیس/برلیانس h230 در پیست آزادی


4 دیدگاه

  1. مصطفي | آبان 26, 1394 | لینک نظر

    سلام شماره منم اد كنيد در برليانس h330ممنون گروه

  2. sunmartin | فروردین 20, 1394 | لینک نظر

    کیفیت برلیانس خوب بود من h320 سوار شدم داشبورد با ماتریال قابل قبولی ساخته شده فضای داخلی راحت و برای افراد بلند قد مناسب هست آرگونومی درب ها و نگهدارنده آرنج و رول فرمان و محل لیور دنده مایل به سمت چپ و دارای مهندسی خوبی بود در قسمت طراحی خارجی با حجم سازی بروی گلگیرها و ماسل سازی آنها نمای یک بی ام دبلیو سری 3 را تداعی میکند صدای موتور بسیار کم و شتاب مناسبی دارد البته قیمت 53 ملیون واقعا بحث برانگیز است بنظرم این خودرو باید قیمتط معادل 43 ملیون داشت

    • در پاسخ به: sunmartin

      سعیددد | اردیبهشت 13, 1394 | لینک نظر

      دوست عزیز شما واقعا چیکاره هستی که هر خودروی چینی به بازار میاد رو سوار میشی و تست میکنی؟؟؟
      بعد هم در اکثر موارد شروع میکنی به بد گفتن و نقد کردن ، البته به بهانه درشت کردن و حساس کردن موضوع و تبلیغات پنهان!
      من مدتیه مطالب این سایت رو میخونم ، در تمامی مقالاتی که به چین و چینی مربوط میشه کامنت شما جزء اولین نظرات دیده میشه!!! همیشه هم میگی بنده این خودرو رو سوار شدم متریالش فلانه ، گیربکسش فلانه ، قیمتش فلانه!!!
      نکنه شما جرمی کلارکسون هستی!! شایدم ریچارد هاموند!!!
      براستی تو کیستی؟؟

      • در پاسخ به: سعیددد

        sunmartin333 | اردیبهشت 18, 1394 | لینک نظر

        دوست عزیز بنده نه جرمی کلارکسون هستم، نه منتقد دیگهی. من بنا به کارم زیاد با ماشینهای مختلف سرو کله میزنم. با یکی از خودروسازا همکاری خفیفی داشتم ولی نه زیاد. مقطعی بوده. ضمنا من تبلیغ نمیکنم هرچه میگم نظرات خودم هستن و د این سایت منهکس میکنم.