روش جالب سایپا برای افزایش فروش

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | 1 نظر

روش جالب سایپا برای افزایش فروش

گروه خودرو: روند رو به بهبود تولید در شرکت‌های خودروساز اگرچه توانست بار دیگر رونق تولید را به شرکت‌های مذکور بازگرداند، اما نتوانست تحرکی در بازار خودروی کشور ایجاد کند.

بر این اساس در سال‌هایی که تولید خودرو از یک میلیون دستگاه در سال فراتر می‌رفت و بازار به اشباع می‌رسید خودروهای مازاد با روش‌هایی همچون لیزینگ و فروش اقساطی و ..از سوی خودروسازان به فروش می‌رفت حال آنکه روش‌های مذکور در شرایط فعلی هنوز رونق سابق را پیدا نکرده است. به این ترتیب خودروسازان کشور به‌دنبال ایده‌هایی نو برای جذب تقاضای بیشتر از مشتریان هستند. یکی از این ایده‌ها دیروز توسط شرکت سایپا رونمایی شد. این شرکت با دادن اختیار زمان تحویل خودرو به مشتری و همچنین تعیین مبلغ پیش‌پرداخت به دلخواه مشتریان از 8 میلیون تومان به بالا از ایده خود رونمایی کرد. در این زمینه حسن فروزان‌مهر، معاون فروش و بازاریابی شرکت سایپا در نشست خبری که روز گذشته برگزار شد با اعلام اینکه این طرح از امروز آغاز و در 5 اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد گفت: بر‌این اساس زمان تحویل خودرو از خرداد‌ماه تا آبان‌ماه امسال با شرایط تحویل به قیمت روز در نظر گرفته شده است. بر اساس این طرح مشتریان می‌توانند نوع خودروی خود را از چند گروه x100 ، x200 ، برلیانس و سراتو انتخاب کنند. همچنین در این طرح مشتریان در زمان فراخوان و دریافت دعوتنامه امکان تغییر خودرو انتخابی را دارند. فروزان‌مهر سود مشارکت این طرح را که ویژه شرکت سایپا است 27 درصد و به‌صورت سالانه و روزشمار اعلام کرد و گفت: در صورتی که به هر دلیل مشتری بخواهد از خرید خود انصراف دهد سود محاسبه شده برای انصراف 24‌درصد پیش‌بینی شده است.


1 دیدگاه

  1. sunmartin | فروردین 24, 1394 | لینک نظر

    پس رسما اعلام کردند جناب فروزانمهر که با دلالان بعله..این چه فرقی با نمایشگاه داره با کلی تلف کردن وقت و برو بیا تازه کاره نمایشگاه داران را در پیش گرفتند بارک الله سایپا عجب ایده ای نو و قابل تاملی ..سایپا در اندیشه گرانی محصول نیم قرن پیش