جواهر ايراني در ژنو

جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ | 1 نظر

جواهر ايراني در ژنو

نمايشگاه خودروي ژنو 2015 جوالنگاه تيونرهاي درجه يك دنیا از جمله منصوري ايراني االصل بود. منصوري در غرفه خود، تيون هاي منحصربه فردي را به نمايش گذاشت که این بنز یکی از آن ها بود

جواهر آبي رنگ منصوري در ژنو يك مرسدس بنز اس63 آ ام گ  كوپه بود كه با عنوان نسخه الماس معرفي شد. اين تيون با رنگ ماتش و اجزاي مشكي كربني در بدنه، نگاهها را به خود جلب كرد. استفاده از رنگ آبي از آن جهت كه كمتر مقبول تيونرهاست، كمي تعجب برانگيز بود اما تركيب آن با مشكي در بدنه و با سفيد در داخل اتاق، سليقه خاص منصوري را به رخ كشيد.

mansory-s-63-at-the-geneva-motor-show-20153

همینجا  بايد گفت كه نقاط مثبت الماس آبي منصوري به تزیينات منحصر نميشود بلكه موتور نيز دستخوش تغييرات جالبي شده؛ موتور 5.5 ليتري هشت سيلندر اين كوپه اس63 در حالت استاندارد 585 اسب بخار قدرت و 900نيوتن متر گشتاور توليد مي‌كند اما الماس آبي رقم   شگفت انگیز985 اسب بخار قدرت دارد و 1400 نيوتن متر گشتاور. اين ارتقا با كيت ام1000 منصوري و تغيير اي سي‌يو، توربوشارژر و سيستم انتقال و دهها تغيير ديگر حاصل شده است. ارتقاي بدنه مشابه سري مشكي منصوري است.

mansory-s-63-at-the-geneva-motor-show-20155

سپر جديد با هواخورهاي وسيع داراي رديف عمودي ال ايي دي روزنما، جلوپنجره مشكي با نشان تيونر، كاپوت جديد با هواخور دوگانه كربني و گلگيرهاي عريض در جلو. همچنين در بدنه جانبي، هواخور گلگير و ركاب جديد به علاوه یك دست رينگ مشكي 11 پره جفتي كار گذاشته شده است.

mansory-s-63-at-the-geneva-motor-show-201510

اما مهاجم ترین بخش شخصيت الماس آبي منصوري، نماي عقب آن است؛ جايي كه يك پخش كننده وسيع هوا با دو جفت سراگزوز مشكي چهارضلعي و همچنين دو بال ظريف در انتهاي سقف و انتهاي درِ صندوق قرار گرفتها ند. يك اقدام متمايزكننده در اين ناحيه كه امضاي تيونر هم به شمار میرود، نشان دا يره اي شكل Diamond Edition و زه مشكي الماس نشاني است كه بالای آن کار گذاشته شده و تا انتهاي چراغهای عقب كشيده شده است.

mansory-s-63-at-the-geneva-motor-show-20152

تركيب اين زه آبي الماس نشان با چرم سفيد و آبي و دوخت خاص V شكلي در سراسر اتاق مرسدس منصوري، فضايي لوكس و اسپرت ايجاد كرده كه همچون بيشتر كارهاي اين تيونر، يك شاهكار محسوب میشود./نشریه ایران خودرو


1 دیدگاه

  1. linkoln6ft | فروردین 28, 1394 | لینک نظر

    منصوری توی نمایشگاه ژنو 6 تا خودرو اورده بود،
    اما توی صفحه اول سایت منصوری ، یه گوشی آیفون رو هم تیونینگ کرده 🙂

    http://www.mansory.com/

    ۶ تا محصولی که منصوری در ژنو به نمایش گذاشته،کیفیت عکس ها هم خیلی بالاست ، آدم به عمق کار پی میبره ، کیفیت مواد بکار رفته از عکس ها داد میزنه.

    http://www.mansory.com/genf-2015-cars