آئودی به F1 می پیوندد؟

جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

آئودی به F1 می پیوندد؟

محمد فتح اللهی – گروه استراتژی فرمول‌یک، حضور آئودی در این رقابت‌ها را بررسی کرد
طبق آخرین شایعات، در جلسه روز گذشته گروه استراتژی، حضور کمپانی ‫#‏آئودی‬ و پروژه ‫#‏فرمول‌یک‬ این تیم یکی از مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
به نقل از فرمولا فنز – در هفته‌های اخیر شایعه حضور کمپانی ‪#‎Audi‬ در رقابت‌های فرمول‌یک و خرید یکی از تیم‌های فرمول‌یک از سوی این برند یکی از مباحث داغی است که در رسانه‌های موتوراسپرت دنبال می‌شود.
Ralf Mach از صاحب‌نظران به‌نام آلمانی رقابت‌های فرمول‌یک باور دارد اگر آئودی بتواند با قوانین موتور فعلی هماهنگ شود، می‌تواند به راحتی در این مسابقات حضور داشته باشد.
اما در این میان برنی اکلستون در تلاش است تا قوانین دوباره تغییر کنند. او مایل است موتورها در زمینه قدرت اسب‌بخار بالاتری تولید کنند و از طرفی دیگر صدای بلندتری هم داشته باشند.
سایر تیم‌ها و تولیدکنندگان موتور هم در فرمول‌یک قوانین و تغییرات آنها را از نزدیک دنبال می‌کنند. طبق قوانین فعلی، موتورهای شش سیلندر توربو تا سال ۲۰۲۰ قرار است در فرمول‌یک عرض اندام کنند.
Mach همچنین در صحبت‌های خود اشاره داشت که ‫#‏ردبول‬ با وضعیتی که ‫#‏رنو‬ این روزها با آن رو به رو است، با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد. او گفت: «کسانی که به رنو نزدیک هستند عنوان کردند که رنو نمی‌تواند با این شرایط در فرمول‌یک حضور داشته باشد.»

FORMULA FANS


بدون دیدگاه