اعتراف جدید جرمی کلارکسون

یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴

اعتراف جدید جرمی کلارکسون

جرمی اعتراف کرد دلیل برکناری‌ از برنامه تخته گاز “اشتباه احمقانه خودم بود.”

، جرمی کلارکسون، مجری پیشین برنامه تخته گاز که اولین بار پس از اخراجش از بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کرد به رادیو دو بی‌بی‌سی گفت “با رفتن از این برنامه، چاله بزرگی در زندگی‌ام ایجاد شده که باید پرش کنم.”

اواخر ماه مارس (اوایل فروردین‌) مدیرکل بی‌بی‌سی اعلام کرد که قرارداد جرمی کلارکسون، مجری اصلی برنامه تلویزیونی تخته گاز (تاپ‌گیر) تمدید نخواهد شد.

جرمی کلارکسون دو هفته پیش از آن به اتهام ضرب و شتم یکی از تهیه‌کنندگان برنامه تخته گاز از کار معلق شده بود.

تونی هال گفته بود “این تصمیم‌گیری کار آسانی نبوده، اما جرمی کلارکسون از خط قرمزی عبور کرده که قابل گذشت نیست.”

اوایل ماه مارس گذشته جرمی کلارکسون در هتلی در یورکشایر در شمال انگلستان با تهیه‌کننده برنامه مشاجره کرد.

این مشاجره ظاهرا بر سر این مساله آغاز شده بود که برای گروه غذای گرم تهیه نشده بود.

تحقیقات داخلی بی‌بی‌سی نشان داد که آقای کلارکسون حملات لفظی مفصل و طولانی به آقای تایمون داشته و به مدت سی ثانیه او را کتک زده تا اینکه حاضران جلوی او را گرفته‌اند.

حالا جرمی کلارکسون به رادیوی بی‌بی‌سی گفته است که “من ۲۷ سال برای بی‌بی‌سی کار کردم. وقتی بعد از ۲۷ سال کنار می‌روید، می‌بینید دنیا عوض شده است.”

“وقتی یاد می‌گیرید که از دنیا سردربیاورید تازه می‌فهمید که چه کنید و چه نکنید.”

کلارکسون از تجربه‌های تازه‌اش برای بی‌بی‌سی صحبت کرده و گفته در این مدت بازی تنیس را خوب یاد گرفته است. “ضربه‌های فورهندم خیلی پیشرفت کرده و قوی شده است.”

به گزارش موج، پیش تر کلارکسون گفته بود که قصد دارد همراه با ریچارد هاموند و جیمز می دو مجری همراهش در برنامه تخته گاز برنامه‌ تازه‌ای بسازد. برنامه‌ای که به گفته خودش بک “تور جهانی برنامه‌ریزی نشده” است.

او گفته تیم تولید و تهیه این برنامه همان گروه تخته گاز خواهند بود اما فقط نام آن متفاوت است و تیمش “حالا می‌توانند فیلم خودشان را بدون دخالت بی‌بی‌سی برای نمایش روی پرده بزرگ بسازند.”


بدون دیدگاه