تولید انبوه آئودی R8 برقی

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴

تولید انبوه آئودی R8 برقی

 

کمپانی آئودی از نسخه جدید سوپر اسپرت برقی R۸ e-tron رونمایی کرده که با یک بار شارژ می تواند مسافتی در حدود ۴۵۰ کیلومتر را بپیماید.

نسخه جدید و آپدیت شده R8 e-tron رونمایی شده تا نسل دوم محصول جدید آئودی تمام الکترونیکی عرضه شود و بتواند نگاه های مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. موتور عقب این مدل در حدود 456 اسب بخار قدرت و 920 نیوتن متر نیز گشتاور تولید می کند. این خودرو با شارژی کمتر از دو ساعت می تواند مسافتی در حدود 450 کیلومتر را طی کند.

آئودی آر8-3

به نقل از عصر خودرو – از دیگر قابلیت های این خودر می توان به افزودن یک جعبه دنده تک سرعته به موتورهای برقی را نام برد که نیرو را به چرخ های عقب خودرو منتقل می کند. پس با توجه به اطلاعات منتشر شده می توان گفت که این خودرو از ساختار چرخ های محرک عقب نیز بهره می برد. این خودروی برقی متمایز می تواند صفر تا صد کیلومتر را تنها در مدت 3.9 ثانیه طی کند.این خودرو می تواند سرعتی بیش از 250 کیلومتر بر ساعت داشته باشد اما سرعت این خودرو بر 210 کیلومتر بر ساعت تنظیم شده است.

آئودی آر8-1

باتری های جدیدی که در این خودرو به کار گرفته شده اند به R8 e-tron اجازه می دهند تا با هر بار شارژ 450 کیلومتر را بپیمایند که این مقدار نسبت به باتری های گذشته افزایش ظرفیت دو برابری را نشان می دهد.

دنده 6 – آئودی که مالکیت کمپانی لامبورگینی را هم در اختیار دارد در تحولی دیگر درصدد نصب موتورهای 5 سیلندر پرخوران شده با حجم تنها 2.5 لیتر و قدرتی در حدود 600 اسب بخار برای R8 و لامبورگینی هوراکان است.این موتور که در کنار نمونه V10 و 5.2 لیتری فعلی نصب می شود و برای بازارهای آسیایی و سایر بازارها با مالیات زیاد بر اساس حجم موتور کارایی خواهد داشت.جالب است که طبق قوانین فعلی واردات به کشورمان، واردات این نمونه 2.5 لیتری و 600 اسب بخاری نیز امکان پذیر خواهد بود.

پاریس-لامبورگینی استریوس

 

 


بدون دیدگاه