بازگشت پاجرو به روزهای اوج

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

بازگشت پاجرو به روزهای اوج

با انتشار اولین سری از تصاویر جاسوسی پاجرو جدید،  تمامی حدس ها به سمت نسل جدید پاجرو کشیده شده بود و حالا تصاویری جدید از این خودرو منتشر شده که نشان دهنده درست بودن حدس ها است. این تصاویر رندر کامپیوتری، پاجرو جدید است.

با استناد به تصاویر آپلود شده مربوط به نسل جدید پاجرو، می‌توان گفت که نسل جدید پاجرو با چهره‌ای جدید و کاملا مدرن طراحی و توسعه پیدا کرده است که به شدت توجه را به خود جلب می کند. در قسمت جلویی خودرو شاهد چراغ‌های جدید کوچک LED و جلوپنجره‌ای بزرگ و مشبک و همچنین سپری جدید با دو مه شکن در دو گوشه چپ و راست آن هستیم که همانطور که به آن اشاره کردیم، چهره‌ای مدرن و عامه پسندانه را شکل داده است. عقب خودرو هم با توجه به تصویری که ارائه شده، کمی ابتدایی و خشک طراحی شده که تنها چراغ‌های چند تکه بزرگ کشیده آن در این بخش خودنمایی می‌کنند.

به نقل از جوان خودرو – در لابه‌لای خبرهای به دست آمده از این خودرو، زمزمه‌هایی هم از پیشرانه‌های احتمالی مورد استفاده در این خودرو به گوش می‌رسدبه نظر می رسد این خودرو  زیبا از دو پیشرانه استفاده میکند که یکی 2.4 لیتری بنزینی و دیگری یک پیشرانه 2.4 لیتری دیزلی با 180 اسب بخار توان است که به ترتیب از نسخه بنزینی آن حداکثر 194 نیوتون متر گشتاور و از نسخه دیزلی هم حداکثر 430 نیوتن متر گشتاور بدست می‌آید. علاوه بر این‌ها وبسایت‌های منبع به پیشرانه‌ای محرک پلاگین هیبریدی هم اشاره کرده‌اند، ولی میتسوبیشی تا کنون نه این اطلاعات را تایید کرده و نه تکذیب کرده است.

 

پاجرو جدید-1


بدون دیدگاه