طرح های مختلف فروش فوری ایران خودرو از امروز

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴

طرح های مختلف فروش فوری ایران خودرو از امروز

فروش فوری محصولات ایران‌خودرو+جدول

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از روش های جدید فروش به مناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.

 مصطفی خان كرمی ضمن تبریك حلول ماه مبارك رمضان به همه مشتریان و هموطنان گرامی، با بیان این مطلب كه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، تعهدات معوق محصولات ایران خودرو به روز شده است، افزود: با توجه به نیاز بازار و انتظارات به حق مشتریان ، ایران خودرو قصد دارد در روش های جدید فروش خود، تنوع در پرداخت ها را به عنوان یك استراتژی جدید مد نظر قرار دهد و شروع این حركت در ایام ماه مبارك رمضان خواهد بود.

وی اضافه كرد: به همین منظور در ماه مبارك رمضان پنج طرح فروش ویژه در دستور كار قرار گرفته كه شامل روش های پیش فروش عادی، پیش فروش اقساطی، پیش فروش پلكانی ، فروش فوری و فروش نقد و اقساط می شود.

خان كرمی در تشریح هر یك از روش های جدید فروش در جشنواره رمضان اظهار كرد: در این جشنواره سعی شده از همه طیف محصولات استفاده شود به گونه ای كه حداكثر سلایق و علایق مشتریان در نظر گرفته شود.

وی در پایان از مشتریان خواست برای كسب اطلاعات بیشتر از خودروهای عرضه شده در قالب این جشنواره و ثبت نام، به نزدیك ترین نمایندگی محل سكونت خود مراجعه كرده و از شرایط مناسب این بخشنامه بهره مند شوند.

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه 94 به شرح جدول پیوست از روز دوشنبه مورخ یکم الی 31 تیرماه 94 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

 

در این بخشنامه امکان انتخاب کارت طلائی یک ستاره اختیاری برای خودروھای پژو 405 و پژو 206 ، با امتیاز 25% تخفیف فراھم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت کارت طلائی، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

 ھر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و ھمچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نھادھای قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عھده مشتری خواھد بود.

شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبتنام اقدام کند. امکان انتخاب شرکت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد. تنظیم صلحنامه در این بخشنامه قابل اجرا نمی باشد. پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد.

در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا 18 درصد سالیانه (یک و نیم درصد ماھیانه)، جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

شرکت متعھد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بھای آپشن ھای اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیھی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردھای اجباری، نصب تجھیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواھد داشت.

مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 94/04/01 می باشد.

فروش فوری ایران خودرو-1


بدون دیدگاه