اخباراخبار داخلی

ماجرای واردات خودرو توسط کمیته امداد

فردی با دادن پولی اندک به آنها کارت‌های واردات خودرو آنها را خریداری کرده بود و از مجموع آنها اقدام به واردات خودرو کرده استپرویز فتاح در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جزئیات خبر منتشر شده در خصوص واردات خودرو توسط کمیته امداد و مددجویانی که این امکان را دارند، اظهار کرد: افرادی که در مناطق مرزی و جزایر ساکن هستند دولت نهم به آنها مجوز واردات خودرو داده بود برای اینکه این مناطق را ترک نکنند و از سکنه خالی نشود.

به گزارش تسنیم وی افزود: در واقع این یک امتیاز برای آنهاست و کارتی برای واردات خودرو دارند اما در عین حال سودی برای انجام این اقدام ندارند. فردی با دادن پولی اندک به آنها کارت‌های واردات خودرو آنها را خریداری کرده بود و از مجموع آنها اقدام به واردات خودرو کرده است و این ربطی به کلیت کمیته امداد ندارد چرا که مددجوی کمیته امداد توان واردات خودرو را ندارد. البته نمی‌توان گفت از این کارت‌ها سوء استفاده شده اما این موضوع ربطی به کمیته امداد ندارد.

فتاح همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص پایین بودن میزان مستمری مددجویان کمیته امداد گفت: در این مراسم فرصتی پیش آمده که مسئولان در یک فضای صمیمی با بچه‌های تحت پوشش کمیته امداد افطار کنند. ما باید این بخش را الگو کنیم چنانچه رئیس جمهور نیز این مراسم را در شب‌های قبل ترتیب دادند. در این مراسم است که برای دو طرف اثر معنوی حاصل می‌شود ضمن اینکه این نسل می‌توانند پیغام خود را به مسئولان برسانند. وسع کمیته امداد این مقداری است که در حال حاضر میان مددجویان توزیع می‌شود اما باید بگویم که مردم ما را در طرح اطعام، اکرام و طرح محسنین غافلگیر و شرمنده کردند و ما معتقدیم دست یاری مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات این خانواده‌ها را کم کند.

رئیس کمیته امداد در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات و نقش کمیته امداد در آن، خاطرنشان کرد: ما در حقیقت می‌خواهیم با همکاری وزارت کشور کاری کنیم که اثبات شود کمیته امداد در اختیار ماموریت ذاتی خود است و باید فقط به اقشار آسیب‌پذیر رسیدگی کند.

وی افزود: نیازی نیست که عوامل کمیته امداد در کاری باشند که ثمری نیز ندارد لذا کمیته امداد در مسائل سیاسی حق دخالت ندارد.

فتاح همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا عوامل کمیته امداد سهمیه‌ای برای واردات خودرو دارند یا خیر گفت: شما می‌توانید این موضوع را از گمرک و پلیس شماره‌گذاری بپرسید به هیچ عنوان اینطور نیست که عوامل کمیته امداد سهمیه‌ای برای واردات خودرو داشته باشند.

 

دنیای اقتصاد

2 دیدگاه

  1. ** فردی با دادن پولی اندک به آنها کارت‌های واردات خودرو آنها را خریداری کرده بود و از مجموع آنها اقدام به واردات خودرو کرده **

    این جمله یعنی تا اینجای کار کمیته امداد کارت های واردات خودرو مخصوص خودش رو داشته و به قول خودشون یکی اومده ازشون اینا رو خریده!!!!!!!!!! تا اینجا درست؟؟

    **** فتاح همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا عوامل کمیته امداد سهمیه‌ای برای واردات خودرو دارند یا خیر گفت: شما می‌توانید این موضوع را از گمرک و پلیس شماره‌گذاری بپرسید به هیچ عنوان اینطور نیست که عوامل کمیته امداد سهمیه‌ای برای واردات خودرو داشته باشند. ****

  2. خیلی جالبه. از یک طرف میان کارت یا مجوز واردات خودرو به یه عده ای میدهند. دقیقا از طرف دیگر درباره این عده اعلام میکنند که : “مددجوی کمیته امداد توان واردات خودرو را ندارد.”
    پس اگر ندارد چرا کارت دادی؟ جز اینکه کل این قضیه یک جور کلاهبرداری و سو استفاده خودتون از این عده بیچاره فقیر بوده؟!
    واقعا توی این مملکت روشهایی برای دزدی و کلاهبرداری و سودجویی استفاده میشه که هیچ جای دیگه دنیا به فکرشون هم نمیرسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا