اکو رالی با حضور خودروهای سنگ یانگ برگزار می شود

یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

اکو رالی با حضور خودروهای سنگ یانگ برگزار می شود

 

خودرو های آفرود سانگ یانگ کره جنوبی از سوی شرکت رامک خودرو با حضور پر نشاطی برای همراهی در کمپین فرهنگی و تبلیغی (حافظ جان کودکان) در مسابقات اکو رالی خانواده شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت رامک خودرو :

در جهت ترسیم فعالیتهای موثر فرهنگی ، اجتماعی و تبلیغی و مشارکت در کمپین های موثر بین المللی ، شرکت رامک خودرو ، نماینده انحصاری کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران در اولین دوره برگزاری مسابقات رالی خانواده که با همکاری” کانون اتومبیل رانی و جهانگردی و گروه بین المللی مرسا “در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد، تعدادی از خودروهای خودرا در این رالی شرکت خواهد داد. با توجه به شعار این کمپین و این رالی که برای حفظ جان کودکان در خیابانها و جاده ها عنوان شده است ، شرکت رامک خودرو با تایید و رعایت این نگاه که برای امنیت جان کودکان بایستی رانندگان در تمامی مراحل رانندگی در کوچه ها، خیابانها و جاده ها منشاء اثرات مثبت در کاهش سوا نح از رانندگی شوند .

گفتنی است که در این رالی فرهنگی و اجتماعی ، از سوی شرکت رامک خودرو تعدادی از خودرو ها ی شاسی بلند (کایرون ، رکستون، اکتیون و کوراندو ) که از محصولات با کیفیت کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی است به صورت ویژه از محور استانهای تهران ، البرز ، مازندران، گیلان و قزوین در ماه آتی  و در این رالی به عنوان خودروی ایمن ، قدرتمند و آفرود شرکت خواهد کرد.

در سال های اخیر با توسعه ی رویکرد گردشگری در جوامع و کشور ما و ایجاد فرهنگ ارزشمند گردشگری مطمئن و ایمن ، علاقمندان ، خانواده ها خصوصا جوانان برای بهره مندی از خودرو های مناسب که بتواند بصورت آفرود از جاده های صعب العبور نیز عبور و راننده را به خوبی همراهی کند،به خودروهای مناسبی نیاز داشته اند و خودرو های سانگ یانگ کره جنوبی از دسته خودرو های با کیفیتی هستند که می توانند این فرصت را برای علاقمندان به حوزه ی گردشگری فراهم سازند. می توان این خودرو ها را به راستی یک “خودروی گردشگر” معرفی کرد.

اکو رالی خانواده در تاریخ 25و26و 27 مرداد ماه برگزار می شود.

 


بدون دیدگاه