قدرت بیشتر برای قوی ترین سدان جهان

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | 2 نظر

قدرت بیشتر برای قوی ترین سدان جهان

به لطف هنسی

با توجه به بهینه سازی های صورت گرفته، پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار دوج چارجر SRT هل‌کت که در حالت استاندارد 707 اسب بخار نیرو تولید می کند اکنون در هنسی هل‌کت HPE850 توانایی تولید 852 اسب بخار در دور موتور 6200 را دارد.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور – دوج چارجر SRT هل‌کت به عنوان سریع‌ترین سدان تولید انبوه جهان شناخته می شود. با این وجود، مهندسان شرکت هنسی پرفرومنس برنامه تیونینگ این خودرو را در دستور کار خود قرار داده و بسته های ارتقا عملکرد HPE850 وHPE800 را برای آن معرفی کرده اند.

با توجه به بهینه سازی های صورت گرفته، پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار دوج چارجر SRT هل‌کت که در حالت استاندارد 707 اسب بخار نیرو تولید می کند اکنون در هنسی هل‌کت HPE850 توانایی تولید 852 اسب بخار در دور موتور 6200 را دارد.

با بکارگیری بسته ارتقا HPE800 نیز قدرت پیشرانه به 805 اسب بخار در دور موتور 6200 افزایش می یابد.

جزئیات عملکرد محصول جدید هنسی هنوز منتشر نشده اما می توان انتظار داشت این خودرو نسبت به هل‌کت استاندارد که توانایی دستیابی به شتاب اولیه در حدود 3 ثانیه را دارد، سریع‌تر خواهد بود.


2 دیدگاه

  1. اما کیت رویس | شهریور 22, 1394 | لینک نظر

    بادرود به دوست عزیز مهندس سپهر
    بسیار خوب است وبها بسیار مناسب برای هل کت اساندار 62 هزار دلار بنطر میرسد این اتوموبیل زیبا وبا کیفیت قیمت در حدود صدهزار دلار داشته باشد که بیسار مناسب وحتی برای این مشخصات این بها حتی ارزان نیز هست
    از سال 1980 تنها اتوموبیل های اصیل با کالکیت بریتانیای وکمپانی های امریکای محصولات باکیفیت ومشخصات عالی وبها مناسب تولید می کنند
    باسپاس دوباره از مطلب عالی شما
    دوستدار شما
    اما کیت رویس

  2. پرهام ج | شهریور 19, 1394 | لینک نظر

    زیباس واقعا هل کت به معنای واقعیه .خیلی خوش استایله