اخباراخبار خارجیبررسی

بیست اسپیداستر ؛ دومین محصول رضوانی موتورز

خلاقیت ایرانی

بیست اسپیداستر به پیشرانه 2.4 لیتری هوندا که با سوپرشارژر همراهی می شود مجهز شده که توانایی تولید 300 اسب بخار نیرو و 224 پوند فوت گشتاور را دارد.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور – شرکت رضوانی موتورز خودرو رودستر دیگری را بر مبنای آریل اتم معرفی کرده است که به نام بیست اسپیداستر شناخته می شود. این خودرو گزینه ای مقرون به صرفه‌تر نسبت به مدل اصلی بیست محسوب می شود.

رضوانی رودستر-1

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، بیست اسپیداستر به پیشرانه 2.4 لیتری هوندا که با سوپرشارژر همراهی می شود مجهز شده که توانایی تولید 300 اسب بخار نیرو و 224 پوند فوت گشتاور را دارد. بر همین اساس، پیشرانه بیست اسپیداستر 60 اسب بخار نیروی بیشتر نسبت به پیشرانه تنفس طبیعی اتم تولید می کند اما قدرت خروجی آن 200 اسب بخار کمتر از مدل اصلی بیست است.

رضوانی رودستر-2

رضوانی بیست اسپیداستر طی 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می رساند. شتاب اولیه این خودرو کندتر از خودرو اتم 3 – 2.9 ثانیه – است که احتمالا به واسطه بدنه فیبر کربنی سنگین‌تری است که فریم خودرو اتم را پوشش می دهد. وزن اسپیداستر برابر با 1650 پوند (748 کیلوگرم) است که 300 پوند (136 کیلوگرم) سنگین‌تر از خودرو اتم است.

رضوانی رودستر-3

رضوانی بیست اسپیداستر برچسب قیمت 139 هزار دلاری را یدک می کشد که بیش از دو برابر مدل پایه اتم 3 است اما نسبت به مدل اصلی بیست که 159 هزار دلار قیمت دارد، ارزان‌تر محسوب می شود. رضوانی بیست 200 اسب بخار بیشتر را در اختیار راننده قرار می دهد و قادر است طی 2.7 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا