تصادف شگفت آور پیکان تاکسی و جنسیس سدان+ عکس

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | 9 نظر

تصادف شگفت آور پیکان تاکسی و جنسیس سدان+ عکس

خاموش شدن پیکان در سرازیری به نصف شدن خودرو انجامید

بی‌احتیاطی راننده پيكان هنگام نقص فني ماشینش، تصادف زنجیره‌ای خودروهاي لوكس را رقم زد. در این حادثه خودرو پیکان به علت شدت برخورد، دو تکه شد.

ساعت ١٥: ١١ صبح ديروز يك خودرو پيكان در لاین شمال به جنوب بلوار طالقانی شمالی در منطقه عظیمیه کرج به دليل نقص فني در خيابان خاموش شد. اين خودرو ناگهان در سرازيري به سمت پايين رفت و فاجعه‌اي بزرگ را به بار آورد. خودرو پيكان پس از سرازيري به چندين خودرو لوكس برخورد كرد و خسارت زيادي بر جای گذاشت. پس از اين تصادف زنجيره‌اي، بلافاصله ماموران آتش‌نشاني كرج در جريان ماجرا قرار گرفتند.

تصادف پیکان و جنسیس-1

ايستگاه ١١٨ آتش‌نشاني كرج دو خورو به همراه نيروهاي عملياتي را به محل حادثه اعزام كرد تا ماموريت ويژه خود را آغاز كنند. با حضور آتش‌نشانان در محل، شاهدان صحنه اين تصادف به ماموران امدادگر گفتند: «چند لحظه پيش خودرو تاکسی پيكاني را ديديم كه به علت نقص فنی خاموش شده بود. راننده برای روشن كردن مجدد آن، خودرو را در سرازیری بلوار طالقانی خلاص کرد که در همین هنگام ناگهان پيكان سرازير شد و با خودرو هیوندای جنسیس برخورد كرد که بر اثر شدت این ضربه، تاکسی دو تکه شد. بعد از آن خودرو جنسیس بر اثر انحراف و سرعت زیاد با خودروهای گذری و پارک‌شده در حاشیه بلوار برخورد کرد و باعث به‌وجود آمدن تصادفی زنجیره‌ای شد.»

تصادف پیکان و جنسیس-3

 

بلافاصله عمليات آغاز شد و در نهايت امدادگران توانستند سه مصدوم اين حادثه را كه در خودرو پژو ٤٠٥ محبوس شده بودند، نجات دهند. از اين سه مصدوم، يك نفر آنها به صورت سرپايي و توسط دو خودرو اورژانسي كه به محل اعزام شده بود، درمان شد و دو مصدوم ديگر نيز به بيمارستان شهيد مدني كرج منتقل شدند.

 

این هفته شاهد تصادف باران کوثری و مهرداد میناوند نیز بودیم


9 دیدگاه

  1. سینا | آبان 15, 1397 | لینک نظر

    این خودروی پیکان اتاقش دوتکه بوده یعنی قبل از این تصادف تصادفی دیگری داشته که اتاقش از قسمت عقب به طور کامل از بین رفته بوده صافکار اون قسمت جلو اتاق رو که شماره اش روش هک شده از اتاق جدا به اتاق دیگری جوش داده و ماشین به این طریق بازسازی شده و مجدد به خیابان بازگشته اینجور خودرو در صورت تصادف مجدد از قمستی که جوش خوردند به دو تکه تقسیم میشوند

  2. علیرضا | اسفند 22, 1395 | لینک نظر

    آخی .بنده خدا پیکانیه .هرچی سنگه واسه پای لنگه ، بدی مملکت همینه دیگه اختلاف رنج ثروت اینقدر زیاده که یه ادم بخاطر نداری باید پیکان سوار بشه با ۵۰ سال سن بعد یه بچه ۲۰ ساله جنسیس سوار بشه .هعییی ظلمه بخاطر یه تیکه اهن یه آدم بیفته گوشه زندان .یه آقایی تو نظرش گفته هرچی میکشیم از خودرو های فرسودس .حاجی با کدوم پول بخره ؟؟ اگه نیاره بیرون چی بریزه شکم زنو بچش؟؟ میگی تحویل بده نوشو بگیره؟؟ چجوری قصد هاشو بده؟؟؟ با مسافرکشی ماهی یکو نیم بده برا زنو بچش هم خرجی بیاره؟؟ هه

  3. برره | مهر 22, 1394 | لینک نظر

    ماشین باس مرد باشه .نه مثل این المانیا تیتیشو نازنازی تا تو یه دست انداز میوفته چراغ چکش روشن میشه یا تا یکم بنزینش به مزاقش خوش نیاد شرو کنه به ریپ زدن .(: شوخی کردم حالا علمداران و سهامداران کارخونه بی ام و گلادیاتورهاش نریزن سرم .ولی مطمعن باشین هرچیم از بنزو بی ام و طرفداری کنید نظرتون پشیزی ارزش نداره براشون چون تو نقشه اصلا نمیدونن کجا قرار گرفتین اخره سر هم باید با پرایدو پژو برید اینور اونور یا پیاده گز کنید (:

  4. محسن | مهر 22, 1394 | لینک نظر

    همیشه موقع رانندگی از دو تا ماشین فاصله میگیرم. اول پیکان، دوم پیکان آردی (به قول خودشون پژو روآ)
    ضمن احترام برای تعدادی از صاحبان فهیم این خودروها باید بگم 90 درصد کسایی که با پیکان و آردی توی خیابون هستن، هیچ ملاحظه ای توی رانندگی ندارن چون چیزی برای از دست دادن ندارن. این پیکان هم که به این روز دراومده باید همون اول میزد توی در و دیوار تا این خسارت زیاد رو بوجود نیاره. حالا حتماً هم راننده ش گریه زاری میکنه که من پول ندارم خسارت شما رو بدم. تو رو به جان فلانی بگذرین!

  5. کارونی | مهر 22, 1394 | لینک نظر

    پیکان ترکید

  6. همایون | مهر 21, 1394 | لینک نظر

    بازم خدا رو شکر که الحمدالله وگرنه والله به خدا ! :دی

  7. محمد رضا | مهر 21, 1394 | لینک نظر

    هر چی تو این مملکت میکشیم از این ماشین فرسوده هاس.از آلودگی هوا گرفته تا فرهنگ رانندگی افتضاحشون به دلیل بی ارزش بودن خودرو و هدر دادن بنزین کشور که مهم ترین سرمایه کشوره.نمیدونم دولت چرا اقدام جدی برای جمع کردن این ابوقراضه ها نمیکنه.بیچاره دلم برا مالک جنسیسه سوخت.همین بلا سر دوستم هم اومد و راننده محترم پیکان با ماشین شیکش همچین مالیده بود به ماشین دوستم که سمت شاگردش کلا رنگ شد.به نظر من خود مردم باید تاکسی و مسافرکش های فرسوده رو تحریم کنن و سوار نشن تا جمع شن.من خودم بخ شخصا هیچ وقت سوار پیکان یا حتی پراید قراضه نمیشم.

  8. آرش | مهر 21, 1394 | لینک نظر

    مطمئنا اگه پیکان هنوز تولید می شد قیمتی حدود 15 تومن داشت و مسئولین ایرانخودرو می گفتن که با قیمت 7000 دلار دارن صادرش می کنن …
    کم مصرف ترین خودروی داخلی بود و ایمنیش فوق العاده …
    و صد در صد هم یورو 4 داشت …
    پیکان سال …
    پیکان ELX …
    پیکان داشبورد جدید …
    پیکان SLX …
    پیکان تو کرم …
    پیکان دنده اتومات …
    پیکان توربوشارژ …
    هم داشتیم

    خدا از اون مسئولی که ما رو از این چنین نعمتی محروم کرد نگذره … من که ازش نمی گذرم

    • در پاسخ به: آرش

      علیرضا | مهر 22, 1394 | لینک نظر

      حالا برید از اینا خرید کنید تا بازم این ماشینا رو بهتون بفروشن بابا مثه اینکه حرف حساب تو کت این مردم نمیره حالا که اینا دارن ورشکست میکنن مردم دارن شل میزنن بابا نخرید فریادنخرید