محدودیت های ترافیکی به مناسب ایام تاسوعا و عاشورا اعلام شد

پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

محدودیت های ترافیکی به مناسب ایام تاسوعا و عاشورا اعلام شد

کل تردد ثبت‌شده‌ در شبانه‌روز گذشته‌ نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده است.پرترددترین آزادراه‌های کشور در ایام تعطیل به شرح زیر است: آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج‌،‌‌‌ آزادراه کرج-قزوین، آزادراه ‌قزوین-کرج،‌ ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، آزادراه ساوه-‌تهران‌، آزادراه تهران-ساوه، مسیر پاکدشت-تهران‌ و تهران-پاکدشت، ‌محور‌های ‌تهران-شهریار‌ و شهریار-تهران‌، آزادراه زنجان-قزوین‌‌ و محور کرج-ماهدشت و ماهدشت-کرج در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند.‌‌‌‌‌‌‌‌

محدودیت‌‌های ترافیکی جاده‌های پرتردد تا روز ‌یکشنبه‌ سوم آبان‌ماه

تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 روز چهارشنبه 29مهرماه الی ساعت 24:00 روز شنبه دوم آبان‌ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز شنبه مورخ دوم آبان‌ماه الی ساعت 02:00 بامداد روز یکشنبه مورخ سوم آبان‌ماه از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز شنبه مورخ دوم آبان‌ماه الی ساعت 02:00 بامداد روز یکشنبه مورخ سوم ابان‌ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن‌) به سمت کرج یک‌ طرفه خواهد بود.

در محور هراز‌ تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 روز شنبه مورخ دوم آبان‌ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ همچنین از ساعت 15:30 الی 24:00 روز شنبه مورخ  دوم آبان‌ماه و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از آب‌اسک به رودهن (‌محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌‌تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع ‌است.

در محور هراز‌ تردد همه تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 06:00 الی 24:00 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه پیش‌رو (29 مهر تا 2 آبان)‌ در محور هراز ممنوع ‌است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها از ساعت 06:00 الی 24:00 روز‌های چهارشنبه و شنبه ‌پیش‌ رو (29 مهر و 2 آبان) از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

‌تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 06:00 الی 24:00 روز شنبه‌ 02/08/94 از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

در محور اردبیل – آستارا و بالعکس‌ تردد همه تریلرها از ساعت 06:00 الی 24:00 روز‌های پنجشنبه و شنبه پیش رو (30 مهر و 2 آبان) از اردبیل به آستارا و بالعکس، ممنوع است.

در محور‌های قدیم قزوین – رشت و بالعکس‌ تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 15:00 الی 24:00 روز چهارشنبه‌ 29/07/94 و از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه و شنبه پیشی رو (30 مهر و 2 آبان)‌ ممنوع است.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج-قزوین‌‌

در باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین‌ مقطع واقع در استان البرز تا روز 30 آبان 94 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته‌ از ساعت 07:00 تا 15:00 به غیر از روزهای چهارشنبه‌، پنجشنبه‌، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت حدفاصل ‌تیر 200 تا پل کلاک‌ تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در آزادراه تهران-قم

در آزادراه تهران ـ قم و بالعکس تا پایان سال 94 تردد هرگونه وانت بار‌‌ حدفاصل پل شهید کاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن‌آباد و بالعکس ممنوع است؛ تردد از محورهای قدیم تهران-قم و احمدآباد مستوفی انجام می‌شود.

ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه‌

در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌ دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت معرفی می‌‌شود؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.


بدون دیدگاه