MG GT،در آستانه ورود به بازار +قیمت و مشخصات فنی

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ | 41 نظر

MG GT،در آستانه ورود به بازار +قیمت و مشخصات فنی

جایگزین MG 350 

MG GT با موتور توربو و قیمت کمتر از 100 میلیون تومان، انتخابی متفاوت در کلاس سدان های کوچک خواهد بود

از آنجا که احتمالاً نسخه فول آپشن ام‌جی GT به ایران وارد خواهد شد، پس تنها به بررسی همین گزینه کفایت می‌کنیم. در این نسخه از موتور 1.4 لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس 7 دنده دو کلاچه بهره گرفته شده است. این موتور و جعبه دنده محصول همکاری مشترک سایک موتور چین و جنرال موتورز آمریکا و زیر مجموعه‌هایشان هستند و هر دو از جدیدترین و پیشرفته‌ترین های نوع خود می‌باشند. این موتور از سری موتورهای SGE می‌باشد که علاوه برام‌جی GT، در خودروهای اوپل کورسا و آدام، بیوک انکور، شورولت مالیبو، کروز و ولت نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ویژگی بارز این موتورها قدرت بالا نسبت به حجم موتور، نویز کم، وزن سبک و مصرف سوخت و آلایندگی پایین می‌باشد.

MG GT- ام جی جی تی

موتور ام‌جی GT دقیقاً 1399 سی‌سی حجم دارد و از تکنولوژی توربوشارژ و تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد. در نتیجه بیشینه توان این موتور به 154 اسب بخار در دور موتور 5600 دور بر دقیقه می‌رسد. اما نکته جذاب در مورد این موتور گشتاور آن است که حداکثر آن به 235 نیوتن متر می‌رسد و این بیشینه گشتاور در بازه دور موتور 1300 تا 4400 دور بر دقیقه به دست می‌آید. در نتیجه حتی در دورهای موتور پایین نیز می‌توان انتظار شتابگیری بسیار خوبی را از GT داشت. طبق اعلام ام‌جی، شتاب صفر تا صد این خودرو با این مشخصات، 9.5 ثانیه است و این شتاب را تا سرعت 200 کیلومتر بر ساعت ادامه می‌دهد. علاوه بر این، گیربکس 7 دنده دو کلاچه GT که محصول دیگر همکاری سایک موتور با جنرال موتورز است، با بهره‌وری بالا و زمان تعویض دنده کمتر از 0.2 ثانیه قرار دارد که در کنار سیستم استارت/استاپ هوشمند، مصرف سوخت این کوپه را در سیکل ترکیبی به 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رساند. در سوی دیگر، سیستم بازیافت نیروی ترمز به موتور GT کمک می‌کند تا بخشی از انرژی از دست رفته را جبران کند و همچنین وجود فرمان برقی در این خودرو باعث کمتر شدن اتلاف انرژی در سیستم فرمان می‌شود.

ایمنی

ام‌جی GT از نظر امکانات ایمنی رنج وسیعی از آپشن ها را در اختیار می‌گذارد. علاوه بر 6 ایربگ، این خودرو از 9 سیستم ایمنی که شامل سیستم‌های ABS, EBD, BA, CBC, VCS, MSR, TCS, HAS و TPMS می‌باشند، بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها بدنه GT از مواد با استقامت بالا ساخته شده است که به این خودرو کمک کرده تا در تست ایمنی چین 5 ستاره کامل را کسب کند.

امکانات رفاهی

برای رقابت با هم کلاس‌های پر آپشن کره‌ای، ام‌جی GT نیاز به امکانات رفاهی زیادی دارد که البته لیست بلند بالایی از آن را نیز ارائه می‌کند. از جمله این آپشن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چراغ‌های جلو هالوژن -چراغ‌های LED روشنایی روز -نور دو رنگ پس‌زمینه داشبورد -پدال‌های آلومینیومی -صندلی‌های چرمی -سیستم بازیافت نیروی ترمز -تهویه مطبوع اتوماتیک -فیلتر گرده -خروجی تهویه عقب -تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت و تنظیم دستی صندلی کمک‌راننده در 4 جهت -پرکننده گودی کمر راننده به‌صورت دستی -فرمان چرمی چندکاره -پدال شیفتر -کروز کنترل -چراغ‌های اتوماتیک -سیستم همراهی تا منزل -برف پاک کن‌های AERO -گرم‌کننده آینه‌های جانبی -سانروف برقی -پنجره‌های برقی عقب و جلو -صندلی‌های عقب تاشو -چراغ مطالعه عقب -سنسورهای پارک عقب -دوربین پارک عقب به همراه راهنمای پویا -سیستم صوتی با نمایشگر 7 اینچی لمسی -سیستم INKANET به همراه MirrorLink (احتمالاً در ایران فعال نخواهد بود) -سیستم هندزفری بلوتوث -ورودی USB و AUX -دارای 6 بلندگو

MG GT- ام جی جی تی فضای کابین

قیمت و شرایط بازار

ام‌جی GT احتمالاً تا چند ماه دیگر به‌عنوان جایگزین ام‌جی 350 (که اندکی است فروش آن متوقف شده) وارد بازار کشور ما خواهد شد. البته هم‌اکنون نیز نمونه‌هایی از ام‌جی GT وارد کشورمان شده‌اند و به صورت گذر موقت تردد می‌کنند. نسخه فول آپشن GT از ام‌جی 350 که وارد کشور ما می‌شود کمی گران‌تر است و در چین 149 هزار و 900 یوآن قیمت دارد که با احتساب قیمت 550 تومان برای هر یوآن و بدون در نظر گرفتن عوارض و مالیات، عددی در حدود 82 و میلیون و 500 هزار تومان می‌شود. با توجه به شرایط بازار و قیمت‌گذاری سایر محصولات ام‌جی، پیش‌بینی می‌شود که مدیا موتورز قیمتی زیر 100 میلیون تومان برای GT در نظر بگیرد.

در شرایط فعلی بازار کشور ما، جوانانی که به دنبال یک خودروی اسپرت و جوان‌پسند هستند، می‌توانند با پرداخت مبالغی بالاتر از این عدد، خودروهایی چون هیوندای ولوستر یا تویوتا 86 GT را خریداری کنند. همچنین گزینه‌های خانوادگی‌تری مانند تویوتا کرولا، هیوندای الانترا، کیا سراتو و مزدا 3 نیز با پرداخت مبالغ بیشتر، در دسترس هستند. در این میان ام‌جی GT می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای خاص، جذاب و جوان‌پسند، خود را در بازار مطرح کند و در صورت داشتن قیمت رقابتی، در برابر رقبای کهنه‌کار خود، قد علم کند.

MG GT- ام جی جی تی

 

دنده 6 – شاید یکی از مهمترین رقبای MG GT در کلاس سدان های کوچک، کیا سراتو مونتاژی سایپا و میتسوبیشی لنسر باشد، در آینده نیز رقبایی چون لیفان 820 و بسترن بی 70 به این رده قیمتی اضافه خواهند شد.اما GT به لطف بهره مندی از مجموعه فندی مدرن شامل پیشرانه توربو و گیربکس هفت سرعته دوبل کلاچ، خودرویی اسپرت تر نسبت به رقبا خواهد بود و می تواند در صورت قیمت گذاری مناسب، توجه زیادی را به خصوص در میان قشر جوان بدست آورد.

 


41 دیدگاه

  1. amir | بهمن 27, 1395 | لینک نظر

    سلام دوستان .من ام جی ۳ ام بلندگوش خش خش می کرد بردم به نمایندگی کرمان که از بندرعباس ۵۰۰ کیلومتر فاصله داره وونزدیکترین نمایندگیه که گفتن سر در نمی آرن و باید ببرم تهران که عجیب بود برام اینا که زمان بردن سرویس تو کرمان دو برابر و سه برابر هزینه سرویس دوره ای ازم می گرفتن حالا بازم باید کلی از کرمان بکوبم برم تهران . من تا حالا بندرعباس تا تهران رو تو عمرم پنج بارم با ماشین رفت و آمد نکردم . دیگه عهد کردم نمایندگی برا هیچ کاری نبرم خش خششم دادم یه صوتی کار برام درست کرد .

  2. saed | بهمن 26, 1395 | لینک نظر

    با سلام .گارانتی مدیا سر تا ‍پا ضرره اصلا بگیر گارانتی نمی خوام . خارج از گارانتی خودم هر کاری خواستم انجام می دم. من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت

  3. safir | بهمن 24, 1395 | لینک نظر

    ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .

  4. محمدرضا | آذر 29, 1395 | لینک نظر

    سلام
    من همو نیم که گیربکسم خراب شده بود شرایط الان در کل فرق کرده الان قطعات و لوازم فروشاش زیادن و قدرت انتخاب دارم که از مدیا بگیرم دلمم نخواست از بیرون و مکانیکاش خدماتو بگیرم . به هر حال الان بعد از 40000 کیلومتر کارکرد ماشین و fh فشاری که مدیا اقرار می کرد نباید به ماشین بیارم و کاملا باهاش کار آفرود انجام می دم خیلی راضیم . اصلا نیازی به گارانتیم پیدا نکردم . ماشینمم کاملا سر حاله . فقط یه تاخیر کم در ترافیک های شهری در شروع حرکت داره که حیفه یه ماشینی با اون قابلیت های آفرود و قدرت موتور و کیفیت ساختی که در درجه اول بد بنظر میرسه اما بعد از سواری سنگینی که تا 40000 داشتم منم متوجه شدم که بهتر از یه ماشین ناز نازی که مدیا داره بهم میکه که این مشکلو داره .بازم دوستان و بعد یه مدت در جریان اتفاقات بعدی که برام بیفته قرار می دم .

  5. aryan | آذر 28, 1395 | لینک نظر

    بنده هم ام جي 6 نيو داشتم . اما اين هزينه هاي گزافي كه مديا به خريدار متحمل مي كنه ديگه چه معني داره. آقا مگه من بنز خريدم كه 800 هزار تومن فقط پول لنت ترمز بدم . و هزينه هاي دوره اي فو ق العاده زياد.

  6. محمدرضا | آبان 7, 1395 | لینک نظر

    اصلا مدیا موتورز لذت سوار شدن ام جی رو با هزینه های بسیار بالایی که به مشتری متحمل می کنه می گیره .من هنوز باورم نمیشه که مدیا از من 28 میلیون می خواست در حالی که آقای داوود نارنجی با یک و نیم ملیون برام درستش کرد . بازم اگه مدارک می خواین بهم ایمیل بزنید POOYAMIRLA@GMAIL.COM

  7. محمدرضا | مهر 5, 1395 | لینک نظر

    متاسفانه بنده با خرید ام جی اس یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم که پس از کارکرد سه ماه جی اس 2016 و 15000 کیلومتر گیربکس خودرو بنده خراب شد و گفتند چون به خودرو فشار وارد کردم گیربکس شامل گارانتی نمی شه و باید 24 میلیون پول بدم که تعویض کنند و تعمیرم بلد نیستند. .هر کسی هم مدرک می خواهد بهش ارائه دهم به من ایمیل بزند تا بدبختی هایی که من از این شرکت کشیدم رو متوجه بشود بعد اگر صلاح دونست خرید کند , pooyamirla@gmail.com ..

  8. peyman | مهر 3, 1395 | لینک نظر

    با سلام نظر به اینکه خدمات مدیا برای ما ام جی سواران اصلا رضایت بخش نیست این شد که خودمون به فکر افتادیم و یک کانال در تلگرام متشکل از ام جی سواران متخصصین فن و قطعه فروشان ام جی را در آن عضو کردیم لذا اگر مایل بودید به لینک کانال مراجعه کنید .
    https://telegram.me/joinchat/Bgu8wEAN1syRoUP7dftuEAa

  9. sunmartin | آذر 4, 1394 | لینک نظر

    یه سوال دارم اطلاع دارید مدل GT کی وارد میشه و ثبت نامش کی هست؟ قیمتش من فکر میکنم بین 78 تا 85 باشه

    • در پاسخ به: sunmartin

      ُSepehr | آذر 4, 1394 | لینک نظر

      ظاهرا اوایل سال اینده و قیمتش هم مشخص نیست به نرخ ارز و شرایط واردات بستگی دارد…

  10. اشکان | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    همه چیش عالیه اما… فکر کنم سایک موتور چین تاثیرش رو داره کم کم رو ام جی میذاره و متاسفانه ام جی انگلیسی هم مثل محصولات کشور دوست و همسایه رینگاش کوچیکه… تصور کنید یک یا دو سایز رینگاش بزرگتر بود چقدر ظاهر ماشین قشنگ تر میشد! یکمم به نظر من طراحی داخلش جالب نیست (در مقایسه با 550 و 6) و میتونست شلوغ تر و قشنگ تر باشه
    توانایی های موتور عالیه و گرفتن همچین قدرت و گشتاوری از یه موتور 1.4 لیتری فوق العادس
    با توجه به شرایط بسیار بد بازار اگه تو رنج 80 تومن باشه این ماشین فروشش خیلی بهتر خواهد بود تا رنج 90تومن. مدیا موتور باید سعی کنه تا جایی که میتونه قیمت رو پایین اعلام کنه

  11. sunmartin | آبان 9, 1394 | لینک نظر

    با تشکر از جناب سپهر گرامی که حق انصاف رعایت میکنند و مدیریت خوبی بروی کامنت های بی مورد و گاه مخرب دارند در این سایت فقط باید راجع به خودرو و حواشی آن گفتگو کرد و نه تهمت و بهتان به یکدیگر و تخریب شخصیتی ..

    • در پاسخ به: sunmartin

      مصطفی | آبان 13, 1394 | لینک نظر

      ببین کی داره این حرفو میزنه!!
      کم تو این سایتا چرخیدی و به هر نحوی که تونستی تخریب کردی؟؟!

  12. رامتین | آبان 8, 1394 | لینک نظر

    بسیار عالی. میشه بگید انتخابهات چیها هستند؟ آخه من بیش از 40 تومن هزینه نمیخوام کنم. و اینکه فقط 207 اتومات قراره دوباره تولید شه یا دستیش هم مدنظره؟ چراکه من روی گیربکس دستی به دلیل قیمت و حتی کیفیت، بیشتر توجه دارم. حال 207مدل 91 گزینه بهتریست یا 207 که بخواد دوباره مونتاژ بشه؟!

  13. sunmartin | آبان 8, 1394 | لینک نظر

    رامتین اتفاقا منم صبر میکنم تا تیر سال آینده که خودروی مورد علاقه که از الان هم انتخابش کردم (3 گزینه)بخرم حقیقتش اگه بخواین یکی از همکاران سال 93 یه 206 آی که در ایران به 207 معروفه و در واقع 206 پلاس هست خرید این خودرو مدلش 91 بود اگه بخوام بدون اغراق بگم اکثر قطعات و حتی چراغ های جلوش که یکیش تعویض کردیم (دست صاحب قبلی شکسته بود)ساخت اروپا بود مثلا چراغ های هدلایت ایتالیایی و ECU ساخت اسپانیا بود کمک ها فرانسه و تمام قطعات داشبورد و خود داشبورد والئو بودن value . به دلیل تشدید تحریم ها 207 نتونستن ادامه بدن مونتاژش رو و یکی از کیفی ترین محصولات داخلی حذف شد حالا قراره 207 اتومات و 208 دستی و اتومات تولیدش شروع بشه از پژو دل خوشی ندارم اما مدل های 207 و 208 و 308 جزو خودروهای برتر هستن و نمیشه انکار کرد در مورد 208 مطمئنم از سری بهینه شده انجین tu5 که پرینس هست و اتفاقا انجین قابلی هست استفاده بشه ولی 207 با همون ترکیب قبلی مونتاژ میشه

  14. رامتین | آبان 8, 1394 | لینک نظر

    summartin خودتو ناراحت نکن. من در بالا نظرمو نوشتم در مورد دیسهایی که بعضیها میدن. در اینکه امجی ماشین خوبیه شکی نیست. در واقع این اتومبیل از اتومبیلهای ارزونتر از خودش بهتر و از گرونتر از خودش پایینتره و این یعنی کاملا یه حرف صحیح. انتظاری نیست امجی بتونه مانند کیفیت کرولا باشه اما از اکسنت بهتر و چه بسا همردیف آلانترا. یه سئوال هم ازت داشتم: شنیدم 207 را دوباره قصد تولید دارند در سال95. بنظرت اگه بخوان دوباره تولید کنند (با فرض شراکت دوباره با پژو) از همون موتور و گیربکس فعلی 206ها استفاده میشه یا مثه 207مدل 91 وماقبل گیربکس و قطعات فرانسوی؟ همچنین بنظر تولید208 قطعی شده و اون هم تولید خواهد شد. در اینصورت آیا 206 نباید کلا با وجود 208 و احتمالا207 از خط تولید کلا حذف شه؟! چون قصد خرید خودرو در بهار95 دارم که تا اونموقع شرایط بازار ثبات پیدا میکنه و انشالله کمپین هم نتیجه بده و خودروی هاچبک مدنظرمه اما تحت هر شرایطی از چهره ساندرو بدم میاد و جزو گزینه هام نیست.

  15. sunmartin | آبان 8, 1394 | لینک نظر

    خیلی راحت در مورد من قضاوت کردید و نتیجه هم گرفتید اتفاقا برعکس شما من نظرهای کاربران بدقت میخونم و خیلی به ندرت منفی و دیس به کسی دادم حتی اگه برعلیه نظرم مثل علیرضا و wvw نظر دادن مثبت دادم و عمیقا فکر کردم من به این سایت علاقه مندم درصورتیکه سالیان سال هست در تیونینگ که مرجع تخصصی حضور دارم اما دنده 6 مطالبش به روز و مخاطب بسیاری داره در مورد ام جی هم با این خودروی جدید با طراحیش و سیستم فنی خودرو موافقم اما قیمتش نه مثل همه مردم با جلوگیری از واردات و دبه و دروغ در قول هایی که مسئولین دادن و اظهار کردن تعرفه سالی 5 درصد میاد پایین الان باید تعرفه 35 %بود و نه 145% بهر حال ما ازین وعده های سرخرمن زیاد شنیدیم تو این 37 سال فکر هم نمیکنم گشایش واقعی صورت بگیره و خودرو و کالا ارزان بشه همینه و حتی تورم هم بدلیل رانت و وام های بی برگشت به برخی خواص و نبود تولید واقعی و وابستگی به چین و تولید کالاهای بی کیفیت داخلی وجود خواهد داشت این سیر تسلل هست

  16. رامتین | آبان 8, 1394 | لینک نظر

    شما به هر کسی که پیام میده چه مثبت بگه چه منفی صحبت کنه، دیسلایک میزنید!!! واقعا با داشتن چنین آدمها و جوونهایی در ایران، بنظرم حقتونه که چنین زندگی داغونی داشته باشید.

  17. -bMehran | آبان 6, 1394 | لینک نظر

    واردات خودرو به ٤ درصد رسيده و سال ديگه به صفر درصد ميرسه ، چون ارزي براي واردات نخواهد ماند ،

    از طرف ديگه وارد كننده هايي هم كه با بي انصافي سود زيادي روي خودروها ميكشيدن اونا هم دكانشون تعطيل ميشه ،
    ام جي را هم كه به قيمت فضايي دارن ميفروشن ، و مطمنا با اين قيمتها. مردم نميجي خرن

    و داخليها هم كه فعلا وضعيت بحراني دارن ولي داره ازشون حمايت ميشه ، تا سر پا بمونن ،

    ولي ما نمي خريم تا اينا هم نابود بشن و با همين دست دومها هم سر ميكنيم ،

    • در پاسخ به: -bMehran

      AREF | آبان 6, 1394 | لینک نظر

      آخرش چی میشه ؟؟ آخرش رو بگو چی فکر میکنی ؟

      خیال پردازی و خوش خیالی با چاشنی خیالات خام !

  18. sunmartin | آبان 5, 1394 | لینک نظر

    من از یه کاربر عادی هم کمترم من عددی نیستم شما درست میگی واقعا برای خودم و امثال خودم متاسفم که در ایران در این شرایط گیر کردیم از یه طرف گرانی و تورم لجام گسیخته افزایش قیمت های حامل های انرژی و سوخت و از طرفی گرانی مواد غذایی و قوت لایموت بیکاری و فقر مالی و فرهنگی ..باز میایم و راجع به آرزوهای عملی نشده مون صحبت میکنیم فکر نمیکنم نسل ما روی خوش زندگی بخود ببینن با این اوضاع اصلا بفکر تعویض خودرو نیستم 90 ملیون و صد ملیون پول کمی نیست حاصل یک عمر درآمد بدون خرج افرادی مثل من هم به این مبالغ نمیرسه

    • در پاسخ به: sunmartin

      AREF | آبان 6, 1394 | لینک نظر

      منم اگه صبح تا شب تو این سایت های ماشین توی تمام صفحات ام جی و بقیه یه مشت دروغ بدون مخاطب را با کلی دیسلایک هرروزه می نوشتم ، حاصل یک عمر درآمدم چیزی نمیشد !

  19. پرهام | آبان 5, 1394 | لینک نظر

    اصلا این قیمتا منطقی نیست .
    چه چینی چه ایرانی چه کره ای چه ژاپنی چه اروپایی .
    هر چیزی چه با کیفیت چه بی کیفیت قیمت مشخص داره ولی این قیمتا که الان میبینیم ………………!!!!!!!
    مسخرس به خدا .

  20. sunmartin | آبان 5, 1394 | لینک نظر

    ببینید من که دشمن ام جی نیستم اما واقعا باید قیمتی برای اینخودرو ساخت چین انتخاب بشه که مردم علیرقم چینی بودنش و فقط بخاطر طراحی زیبا و امکانات بهینه شدش بر ای خریدش رغبت کنن درسته سایه بان **”(سای پای اسبق) حسابی سراتو نسل قبل کیسه کشیده و حتی کی لس اینخودرو به یغما برده ولی esp و گیربکس 7 دنده نتونسته کاریش بکنه در مورد گشتاور قبول دارم گشتاور ام جی جی تی خوب و قابل قبوله کاش خودروهای ام جی یوروانکاپ تست میکرد چون واقعا به تست چینا انکاپ نه اعتباری هست و نه اطمینانی باور کنید اکثر مردم از محصولات 100 فیک و تقل چینی بستوه اومدن چرا نمیخواید قبول کنید اون اشخاصی که دم از جنس درجه یک و دو چینی میزنن هم برای خالی نبودن عریضه هست وگرنه هر فرد مطلعی میدونه اجناس و بخصوص خودروهای چینی ولو در مدل های درجه یک از مدل های درجه دوم اروپایی و آسیایی هم باز در مبحث کیفیت و دوام و کارایی واقعی عقب تر هستن تنها امتیاز محصولات چینی قیمت اونهاست که اگه قرار باشه با قیمت محصولات ژاپنی و یا کره ای همطراز باشن هر مشتری به سمت کره ای و ژاپنی میره ضمنا چه قبول کنید چه نکنید این واقعیت قابل انکار نیست که خودروهای مثل جک اس 5 ام جی جی تی و ام جی جی تی اس و نیز رنو کپتئور بدلیل استفاده از سیستم پرخوران (توربو)استهلاک بسیار بالا مصرف بیشتر و دوام کمتر و احتیاج به مراقبت های دوره ای با فواصل کمتری دارن بهر حال من شخصا سیستم تنفس طبیعی یک خودروی دولیتری با قدرت 156 و در مدل جدیدش 167 ترجیح میدم به سوپر شارژ و یا توربو

    • در پاسخ به: sunmartin

      ali | آبان 5, 1394 | لینک نظر

      یه جوری میگی من دشمن ام جی نیستم ، انگار که مدیرعامل جنرال موتورز هستی!!
      یه کاربر عادی که صبح تا شب کامنت میزاره رو چه به دشمنی و دوستی و حمایت و این حرفا؟؟؟!!
      کم جووووو بده!

      • در پاسخ به: ali

        فکر آتی | آبان 5, 1394 | لینک نظر

        آقا کلی خندیدیم. دمت گرم.جنرال موتورز رو خوب اومدی

    • در پاسخ به: sunmartin

      حميد | آبان 5, 1394 | لینک نظر

      موتور توربو در ايران يعني دردسر اونم از نوع چيني كه حتي تنفس طبيعي هاشون هم دردسر زيادي دارن

      • در پاسخ به: حميد

        سروش | آبان 5, 1394 | لینک نظر

        دوست عزیزمگه طراحی موتور های ام جی چینیه؟ و اینی که گفتید موتور های چینی حتی تنفس طبیعیاشونم مشکلات زیادی دارن رو من زیاد قبول ندارم چون ام وی ام 530 و لیفان 520 و 620 موتور تریتک دیدم و سراغ دارم با کارکرد ها بالای 100 هزار که تا بحال واسه موتورشون مشکلی پیش نیومده البته من ندیدم ها شایدم بودن بعضیا که واسشون مشکلات به وجود اومده ولی اونایی که من سراغ دارم مشکلاتی نداشتن ( هرچند طراحی موتور های این ماشینایی که نام بردمم چینی نیستن )در عوض موتور xu7وef7 دیدم با کاکرد های پایین که مشکلاتی واسشون به وجود اومده البته کارکرد 100 هزار واسه موتور یک ماشین زیاد نیست ولی خب وقتی تا همین مقدار کیلومتر بدون عیب کار کردن یعنی قابل اعتماد هستن ( صحبتایی که از جانب بنده بیان شد فقط و فقط نظر شخصی من بوده و شایدم اشتباه کرده باشم و شما این حقو دارید که نظر منو قبول نداشته باشید و رد کنید و برای افکار و عقاید تک تک شما احترام قائلم)

  21. امیرحسین | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    جناب علیرضا لطفاً تو سایت “euro-ncap” که مربوط به اروپاست سرچ کنین محصولات ام جی6 و ام جی3 تست شده.پس حرف بی ربط نفرمایید که محصولات ام جی هیچ کجا تست نشده
    آقای سن مارتین،اول اینکه تشت رسوایی اسب بخار از بوم افتاده و همه به اهمیت گشتاور و منحنی تولید آن پی بردن.سراتو تولید سایپا فاقد esp,ترمز عقب دیسکی بوده که نشون میده مدیران سایپا چقدر خساست به خرج دادن
    فکر میکنم با قیمت 90 میلیون بازار خوبی داشته باشه چون دو ایراد ام جی 350 که موتور کم توان و گیربکس 4 سرعته بود رو برطرف کرده.
    دوستانی که از کیفیت بنزین ناراضی هستند استفاده از “الکل با خلوص 99.8 درصد” با نسبت 5 تا 10 درصد میتونه کیفیت بنزین رو ارتقاء بده

    • در پاسخ به: امیرحسین

      علیرضا | آبان 6, 1394 | لینک نظر

      آقا من؟!!!! من که اصلا چیزی نگفتم من فقط اولین کامنت یه سلام کردم بعدشم یه سوال کردم نمیدونم چرا همه منفی دادن آقا سپهر جواب سوالمو داد همه مثبت دادن!!! یعنی من بدبخت از بچگی خدای شانس بودم اگه برم اقیانوس آرام شنا کنم کویر لوت میشه:'(

  22. Amir | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    اسم کشورهایی که ام جی وجود داره! یه مشت کشور ….!!
    http://www.saicmg.com/global/

    امیدوارم ایران هم مثل اروپا و امریکااز ورود این پلاستیک خشک های چینی جلوگیری کنه و خودروهای موجود در امریکا رو فقط اجازه ورود بدهد.

    تازه این مدلش که دیگه فقط تو چین و یه سری کشور عقب افتاده هستش!

  23. Amir | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    تست ایمنی چین!!
    خودروی که هیچگونه تست ایمنی از اروپا ندارد فقط به ستاره های چینی می نازه فقط به درد همون کشورهای افریقایی میخوره.
    بیچاره ایران که شده اشغالدونی چینی ها!!

    • در پاسخ به: Amir

      ehsan | آبان 4, 1394 | لینک نظر

      به زودی قبل از ورود تو انگلیس تست یورو انکپ میشه برای بازار چین فقط تست چین کافیه که خیلی نتایجش نزدیک ب اروپا شده مقاله فارسیش موجوده فکر کنم تو اینترنت شباهت تست چین با اروپا
      البته با توجه به مهم بودن ایمنی و آلایندگی موتور در انگلیس این خودرو از همین الان 5 ستاره یورو انکپ میشه فرض کرد
      هیج وقت یه برند معتبر و قدیمی خودشو با طراحی ضعیف زیر سوال نمیبره

  24. sunmartin | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    بالاخره ام جی یه طرح زیبا روی خودروهاش پیاده کرد با قابلیت های بالا در کل میگم اینخودرو هیچ ایرادی بلحاظ ظاهر و طراحی و مشخصات فنی نداره احساس میکنم در برو ورود با استقبال بالایی روبرو بشه اگه شرکت میدیا موتور دندون گردی نکنه مشتریان بلقوه زیادی خواهد داشت رقیبهاش همونطور که سپهر گفن کیا سراتو نسل قبل با موتور 156 اسبی مزدا 3 نیو فیس هستن که هردو در داخل در حال حاضر در حال مونتاژ هستن رقبای وارداتیش هم ولستر فول و هیوندای النترا هست اما سیستم دبل کلاچ ام جی برگ برنده اونه

    • در پاسخ به: sunmartin

      ehsan | آبان 4, 1394 | لینک نظر

      ممنون،نقد خوبی کردین در حقیقت گشتاور 235 (اون هم از موتور 1.4 ) و گیربکس 7 سرعته دبل کلاج، و سیستم های ایمنی این خودرو جیزی نیست که رقبای نامبرده داشته باشن
      جالبه ام جی 6 شتاب 0 تا 100 اش 8.4 ثانیه هست
      این خودرو با خصوصیات جالب مهندسی اش شتابش 9.5 ثانیه هست واین واقعا جالبه

      اگه این خودرو شاسی دینامیک هوشمند داشته باشه (برای حفظ تعادل هوشمند تو پیجها با توجه به شیب پیج و…) با وجود کابین سگمنت c میتونه رقیب خود ام جی 6 جی تی هم باشه گرجه با بدنه بزرگتر کلاس d هست ویا بدنه زیباتری داره یا آپشنهای وتکنولوژی کمی بیشتر داره چون واقعا تو هر لحاظ مشخصاتش خیلی پیشرفته هست
      باید دید ام جی تو انگلیس چقدر قیمت گذاری میکنه این خودرو رو البته الانم تو جین و انگلیس و بقیه چاها قیمت ها مرتبط هست

  25. رامتین | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    قیمت این اتومبیل 95 تومن قیمت گذاری شده که بزودی اعلام میشه. صحبتی بود که یکی از کارشناسان مدیاموتور اعلام کرده بود. بنظرم خودروی زیبا و خوبیست. البته اگه قیمتی در محدوده 80 تومن میبود تمام رقباشو براحتی کنار میزد.

  26. علیرضا | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    آقا یه سوال مگه عوارض 40 درصد نیست پس چطور قیمت این ماشین زیر 100 تومنه؟

    • در پاسخ به: علیرضا

      ُSepehr | آبان 4, 1394 | لینک نظر

      ارزش گمرکی برخی مدل های ام جی ماه گذشته اعلام شد که حدود 12 هزار دلار بود…بنابراین ظاهرا شرکت وارد کننده ، خودروهای خود را زیر قیمت بازار چین خریداری میکند.

  27. علیرضا | آبان 4, 1394 | لینک نظر

    پیشاپیش خدمت جناب سانمارتین سلام عرض میکنم!!!!