MVM ها مشمول وام 25 میلیونی شدند

یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | 31 نظر

MVM ها مشمول وام 25 میلیونی شدند

محصولات مدیران خودرو برای طرح تسهیلات 25 میلیونی مشخص شد

 بعد از کش و قوس های فراوان و انتظار چند روزه بالاخره مادام ارائه وام ها به خریداران خودرو مشخص شد. قرار بر این شده که 18 آبان ماه مشتریان با مراجعه به نمایندگی ها و بدون نیاز به رفتن بانک های عامل سپه، صادرات، ملت و تجارت خودروی مورد نظر خود را ثبت نام و تحویل فوری نمایند.

امیرحسن امیری معاون فروش و بازاریابی شرکت مدیران خودرو، با بیان این مطلب گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت به علت اینکه «مدیران خودرو» جز شرکت خودروسازی و تولید کننده ایرانی به حساب آمده و این شرکت را مکلف به ارائه خودروها کرده، برخی از اتومبیل های این شرکت برای تحویل فوری مشخص شده است.

کیفیت MVM 110

وی ادامه داد: خودروهای ام.وی.ام 110، 315 و550 در مدل های اتوماتیک و دنده ای برای تحویل به مشتریان برای مدیران خودرو مشخص شده که خوشبختانه این مدل خودروها هم به اندازه کافی در شرکت موجود است و احتمالا مشکلی برای تحویل زودرس به مشتریان نخواهیم داشت.

به نقل از پرشین خودرو – این مقام مسئول در مدیران خودرو با بیان این مطلب که تحویل فوری خودروهای این شرکت، ارتباط مستقیم با همکاری بانک های عامل دارد، توضیح داد: خریداران دیگر به بانک های عامل مراجعه نمی کنند بلکه به نوعی نمایندگی ها درگیر فرآیند بانکی شده اند. بدین ترتیب که اگر تمام مدارک و چک های ارائه شده توسط مشتری به موقع در بانک پاس شود و بانک هم به موقع مبلغ پرداخت شده را تحویل شرکت دهد احتمال دارد حداکثر 14 روز طول بکشد تا سوییچ خودروی خریداری شده تحویل مشتری شود.

معاون فروش و بازاریابی شرکت مدیران خودرو در پایان خاطرنشان کرد: تمام نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور به طور رسمی از فردا ثبت نام و فروش خودرو های مشخص شده را آغاز خواهند کرد که تصور می شود با استقبال مردم مواجه شود.

جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو 4 تا 7 ساله

مدت زمان بازپرداخت 25 میلیون تومان وام خودرو
4 ساله (48 ماهه) 708 هزار تومان
5 ساله (60 ماهه) 608 هزار تومان
6 ساله (72 ماهه) 542 هزار تومان
7 ساله (84 ماهه) 496 هزار تومان

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 


31 دیدگاه

  1. مريم | تیر 29, 1395 | لینک نظر

    من ميخواستم ٣١٥ بگيرم الان واقعا موندم چيكار كنم يكي ميگه خوب نيس يكي ديگه ميگه عالي خوب ادم نميدونه چيكار كنه:(((

    • در پاسخ به: مريم

      هامون | تیر 29, 1395 | لینک نظر

      نگیریها یعنی چینی بخری یه سال دیگش میای همینجا گریه میکنی البته مطمئنم که هر وقت سوئیچشو میگیری دستت یاد حرفای من میافتی من که مثل سک پشیمون شدم و دادم رفت با کلی ضرر , ضمناً اونیکه میگه خوبه ببین ماشین قبلیش چی بوده آره جونم !!!!

  2. ارمین | آبان 18, 1394 | لینک نظر

    باسلام ام وی ام ۵۳۰ و ایکس ۳۳ که از بهتریناش بوده رو نزده

  3. امیر | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    این خودروها را که خود کارخونه فروش اقساطی اعلام میکنه کسی نمیخرد حالا با وام گران می خواهید
    منت سر مردم بگذارید. خودروی چینی بعد از یک سال استفاده افت قیمت زیادی دارد که اگر همراه تسهیلات
    بانکی هم باشد ضرر ان بیشتر است.

  4. رامتین | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    نظر من اینه که در سال آتی خودروهایی مثه 206 گزینه بدی نیستند. بیشک کیفیت آنها بالاتر میره و به عبارتی بهترین خودروهای داخلی هستند. در کنار 206، مطمئنا تندر نیز این لقب را خواهد داشت و سایر محصولات داخلی را نباید فکر کرد. البته امکان داره در سال آتی 207 دوباره باز تولید بشه که اون هم کیفیت خوبی داره. اما به شخصه انتظار داشتم با داخلی سازی، شرکت پارس خودرو، نسل سوم لوگان (یا همان رنو سیمبل) را مونتاژ میکرد (نه اینکه شرکت نگین خودرو با قیمت 65 تا 75 تومن وارد میکرد). یعنی اگه رنو سیمبل با قیمت 50 تومن عرضه بشه، گزینه واقعا خوبی است. نظر دوستان چیه؟

    • در پاسخ به: رامتین

      امیر | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      رنو سیمبل نسل جدید تندر هست وخودروی بسیارخوبی هم از نظر ابعاد هم کیفیت وهم ازنظرامکانات در مدل فول اپشن می باشد ولی با توجه به قیمت 47200تندر اتومات ایران خودرو وسایر گزینه های چینی موجود دربازار که حدود60میلیون قیمت می خورند ورشد قیمت دلار [امروز3535تومان]وبا توجه به اینکه وارداتی هم می باشد امکان ارزان شدنش به نظ من وجود نداردضمن اینکه اگر ایرانخودرو یا پارس خودرو بخواهند این خودرو مونتاژ کنند هم کیفیت راپایینتر می اورند[گارانتی پارس خورو و ایرانخودرو40000کیلومتر گارانتی اصلی رنو برای این خودرو150هزار کیلومتر]هم قیمت اخرش بالاتردر می اید نمونه این ماجرا قیمت 105میلیونی رنو کپچر

  5. امیرخان | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    نظری در مورد کیفیت خودرو ندارم ، اما خالی بندی در هر سطر این توضیحات موج میزند!! شما خودتون پیدا کنید…

  6. Mehrdad | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    خودروهای مدیران به اندازه کافی بی کیفیت هستن،حالا اینا اومدن بی کیفیت ترینشو برای این طرح انتخاب کردن…

  7. با سلام به دوستان گل
    بنده حقیر مکانیک نمایندگی …. مدیران خودور در …. هستم
    باید عرض کنم که MVM 315 همون طوری که خیلیا میگن فقط ظاهر دلفریبی داره *
    اولا این ماشین در قسمت گیربکس و دیسک و صحفه یا به اصطلاح کتابی سیستم انتقال قدرت نقص طراحی داره یعنی مشکل داغ شدن صفحه به این آسونیا قابل حل نیست یا شایدم غیر ممکن فقط با صرف هزینه تقریبا 500 هزار تومنی بگی نیگی یه ذره بهتر میشه ***
    دوما میگن موتور 110 اسبه !! یعنی بیشتر از پارس , 405 یا 206 تیپ 2 پس باید شتابی زیر 12 ثانیه داشته باشه !!!! ما که تا حالا نتونستیم زیر 22 ثانیه به 100 برسونیمش .. دوستان اگه موفق شدن اطلاع رسانی کنن … نظر منا بخوایی بیشتر از 60 اسب روانه چرخهای این هیکل 1200 کیلویی نمیکنه !!! ****
    سوما میگن مصرف ترکیبش 4/5 هست بعد اگه رو شیشه اش دقت کنید گرید انرژی E هست !! (قضاوت با خودتون ) .. ( جهت اطلاع 206 با مصرف تقریبا 6/5 در سیکل ترکیبی گرید B هست )
    چهارم کیفیت قطعات بسیار پا یین است (عمر 80 درصد قطعات زیر 30000 کیلومتر است یعنی کمتر از 2 سال )
    در کل اگر توی شهر مسطح مثل اصفهان زندگی میکنید و اهل مسافرت نیستید و دیگه از قیافه پژو و پراید حالتون بهم میخوره و بیشتر از 30 یا 40 تا نمیتونید هزینه کنید گزینه خوبی است
    من خودم هیوندای I30 دارم واقعا بی نظیره هر آنچه که از یه ماشین هاچ بک انتظار داری برات فراهم میکنه ( هیوندای کره کجا بابا چری چین کجا ) !!!!!!!!
    من این را گفتم چون دلم به حال افرادی که میان نمایندگی و 40 میلیون هزینه کردن
    واقعا میسوزه بی اعراق پراید در برابرش پادشاست ! جدی میگم
    برگرفته از نظرات سایت خودروبانک

    • در پاسخ به: خودروهای صفر=آشغال

      محمد رضا | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      دادش 206 های قدیم تا مدل 91 مصرف انرژیشون B بود.الان 206 TU5 مصرفش شده D!!!تنها ماشین ایرانی که مصرفش از قدیم تا حالا B مونده L90 است که اون هم جدیدا به جمع برادرای D پیوسته.یکی از فامیل هامون شهریور امسال تندر 90 تیپ E2 ایران خودرویی گرفته بود مصرفش B بود ولی امروز در تاریخ 17 آبان که رفته بودم سایپا یه پارس تندر صفر دیدم مصرفش شده بود D.!!! قضاوت با خودتان

      • در پاسخ به: محمد رضا

        امیر | آبان 17, 1394 | لینک نظر

        معیار اندازه گیری سازمان استاندارد از ابتدای امسال تفاوت پیداکرده و رده مصرف انرژی کلیه خودروها تفاوت پیداکرده و فقط شامل 206 و تندر نیست حتی خودرویی مانند جک j5اتومات برچسب انرژیش gخورده واین بخاطر بیشتر شدن مصرف سوخت نیست

    • در پاسخ به: خودروهای صفر=آشغال

      مهدی | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      دوست عزیز اصلا مقایسه جالبی نبود mvm 315 نیو اصلا مشکل دیسک وصفحه نداره وشتابش هم توی آپارات می تونید مشاهده کنید
      0 تا 100 12 ثانیه قدرت موتور 107 اسب بخار درسته اینم نه ما میگیم کمپانی گفته خب این ماشین به خاطر ایمنیش یه 290 کیلوگرم از 206 سنگینتره وهر کسی مدل جدیدشو داشته واقعا راضی بوده من نمی دونم شما چطور این حرفا رو می زنید 52مشکل 315 قدیم در مدل 315 نیو برطرف شده والسلام

      • در پاسخ به: مهدی

        رافال M | آذر 8, 1394 | لینک نظر

        تست 0 تا 100 خودروبانک رو تو 20.6 ثانییه زد، 12 ثانیه؟؟؟؟!؟؟!؟!؟خخخخخخخخ

  8. بسمه تعالی
    خودروMT mvm 550 که در تاریخ 8/4/94 تحویل مالک گردیده است در همان روزهای نخستین مشخص شد که به جهت کیفیت پایین قطعات و مونتاژ ضعیف آن ایراداتی دارد که این ایراد ها به شرح ذیل می باشد:
    الف: ایرادات ناشی از مونتاژ ضعیف :
    1- برخورد اتصالات شیلنگ ها با بدنه خودرو:
    برخورد اتصال لوله (HOSE FITTING ) مربوط به گاز کولر با شاسی سمت راست خودرو که منجر به تولید صدای ناهنجاری در سمت راست خودرو می گردید که نمایندگی ها پیشنهاد باز و بست داشبورد را جهت پیدا کردن منشاء صدا می دادند ولی مالک خودرو پس از جستجوی فراوان عیب را در داخل موتور پیدا کرده و با نصب چند عدد لاستیک ضربه گیر مشکل را حل نمود. (تصویر شماره 1)
    2- لق بودن چرخ دنده ها در داخل دیفرانسیل:
    صدای لق بودن قطعه ای در زیر خودرو به گوش می رسد که به جهت مشکل ذکر شده در بالا صدای این دو مورد به سختی قابل تمیز دادن بود تا اینکه با حذف صدای مورد 1 مشخص شد صدا از دیفرانسیل و داخل گیربکس است و لقی چرخ دنده ها ی آن تا حدی است که با وجود گرفتن کلاچ و قطع اتصال موتور با جعبه دنده و افزایش دور موتور تا 2000 rpm صدا به وضوح به گوش می رسد که با گرفتن دو محور پلوس ها در دست صدا کاهش می یابد که این حاکی از معیوب بودن دیفرانسیل می باشد.
    3- عمل نکردن دزدگیر و POWER WINDOWS :
    پس از تحویل خودرو ریموت درب ها به درستی عمل نمی نمود به طوری که دزدگیر غیر فعال بوده و صفحه آبی جلوی خودرو ساعت ها روشن می ماند وpower windows عمل نمی کردکه با مراجعه به چند نمایندگی اعلام گردید این خودرو فاقد POWER WINDOWS می باشد با این حال وقبل از باز و بست بی مورد بعضی سیستم ها مشخص گردید کاپوت جلوی خودرو کج نصب شده و شاسی زیر درب را رد می نماید که با گذاشتن لاستیک زیر درب مشکل حل گردید.(تصویر شماره 2)
    4-شل بودن مهره سر باتری :
    چراغ چک خودرو چندین بار خاموش و روشن گردید که خوشبختانه به مدد یک کارشناس برق مشخص گردید مهره سرباتری خودرویی که شدیدا حساس به نوسانات برق می باشد کاملا شل بوده و با دست سر باتری بر داشته می شود که رفع عیب گردید.
    ولی متاسفانه حتی در حضور کارشناس رسمی دادگستری نیز چراغ چک آن روشن بود.
    ب: ایرادات ناشی از کیفیت پایین قطعات:
    1-تشکیل منافذ ریز در گردگیر پلوس :
    در کیلومتر 3000 مالک خودرو متوجه پاشش گیریس از منافذ ریز تشکیل شده بر روی گردگیر پلوس گردید درصورتی که نباید گردگیرپلوس حتی به فرض نامرغوب بودن جنس در چنین کیلومتری و مدت زمان کوتاهی که از مصرف آن می گذرد با چنین ایرادی مواجه شود.متاسفانه در کمتر از یک هفته بعد از اتفاق ذکر شده گردگیر پلوس سمت دیگر خودرو دچار عارضه مشابه گردید.(تصویر شماره 3)
    2-نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو:
    نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو منجربه تولید صدا از زیر و بند و همچنین کمک فنر سمت راننده می شود.

    با توجه به باقی بودن ایرادات اساسی از جمله مشکل در دیفرانسیل خودرو که عدم رفع آن و یا حتی تعمیر آن می تواند مشکلات عدیده ای برای مالک همچون افت قیمت خودرو به جهت در معرض چشم بودن کاپوت خودرو و تعمیر گیربکس که برای هر بنگاه معاملاتی و کارشناس خودرویی عیب بزرگی محسوب می شود مانع از دادن اجازه به نمایندگی ها برای دستکاری این تجهیزات شده است همچنین کیفیت پایین قطعات و اینکه ایرادات مذکور پس از دو ماه در یک خودرو صفر کیلومتر ایجاد شده خودرو مذکور از کیفیت مطلوب – با لاخص با توجه به قیمت آن- برخوردار نمی باشد.
    و در نتیجه مالک در نظر دارد چنین خودروی معیوبی را که به صورت نقدی نیز خریداری نموده به کارخانه سازنده بازگرداند.

    09132040498
    منبع سایت پدال:
    http://www.pedal.ir/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%8A%D8%B3%D9%87-206-%D9%BE%DA%98%D9%88-mvm315/

  9. علی جگوار | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    توی سایت ها فقط محصولات دو خودروساز داخلی برای فرش با وام مشخص شده و مدل دیگری مشاهده نمیشه.

  10. milad | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    دوستان کاری به این وام ندارم در کل 315 ماشین خوبیه ؟

    • در پاسخ به: milad

      محمد رضا | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      نه داداش اگه از من که چینی داشتم میشنوی دور MVM و لیفان رو خط بکش.اگه پولت به جک و برلیانس میرسه بردار اگه نمیرسه تندر 90 بگیر یه چرخش می ارزه به 315

    • در پاسخ به: milad

      دانیال | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      من تو کف قیمت 315 هستم، موتور ضعیف تر نسبت به 206 تیپ 5، ترمز عقب کاسه(در مقابل 206)، سیستم تهویه مطبوع نداره، دکمه های روی فرمان شم بر داشتن(206 حداقل پشت فرمان ش رو داره) و… بعد 4 میلیون گرون تر از 206 تیپ 5، تازه چینی هستم!!
      جز قیافه و نرمی به نظرم چیز دیگه ای نداره

      • در پاسخ به: دانیال

        سعید | آبان 17, 1394 | لینک نظر

        چینیها هم فهمیدن ما ایرانیها آپشن باز و ماشین ندیده هستیم کلی دگمه توش گذاشتن که هیچکدومش هم کار نمیکنه 🙂
        مثلا ولوو ایکس سی نود رو دیدیدن توش چقدر ساده است؟ اصلن تمام خودروهای اروپایی همینطور ساده هستن در حالی که کلی تکنولوژی زیر بدنشونه . حالا چینیها چرا اینقدر دگمه میذارن ؟ دلیلش واضحه چون میخوان گولتون بزنن.

  11. امیر | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    سپهر عزیز یک سوال از شما به عنوان کارشناس صنعت خودرو دارم

    بنده 206 تیپ 5 تحویل 18 دی 93 دارم.

    این ماشین همش خراب هست.
    هر یکی دوماه یک مشکل براش پیش میاد.
    تاحالا چندین بار تسمه و هرزگرد عوض شده.
    2 بار دیسک و صفحه عوض شده.
    کلاجش مشکل داره و …

    آیا امکان این است که این خودرو به توسط سازنده به یک عدد 206 صفر تیپ 5 تعویض بشه؟
    شرایط اینکه تولید کننده این خودرو را از ما بگیره یدونه نو دیگه بده چی هست؟

    تشکر

    • در پاسخ به: امیر

      ُSepehr | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      سلام ایران خودرو الان همچین طرحی رو برای سمند های دو سال کارکرد داره ولی برای ماشین شما راهی جز شکایت از طریق مجاری قانونی نیست که بعید هم هست به نتیجه خاصی برسید، مضاف بر اینکه متاسفانه ماشین های صفر هم بهتر نخواهند بود و مشکل از قطعاتی هست که الان تو بازار و شرکت بر روی خودرو سوار می شودکه همگی بی کیفیت و غیر اصلی هستند.

    • در پاسخ به: امیر

      علی جگوار | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      206 تمیز زیر 88 بخر …

    • در پاسخ به: امیر

      mk8mk | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      سلام
      دوست گرامی راه داره اما نه برای تعویض بلکه می تونین شرکت رو مجبور کنین تا ایراد خودروتون رو دقیقا رفع کنه.
      از طریق سامانه شکایت سازما نبازرسی کل کشور یه شکایت ارسال کنین البت هبا تمام مدارک و اسناد حداکثر دو ماه بعد از ایراد شکایت از بازرسی ایران خودرو باهاتون تماس می گیرن و چون شکایت از طریق سازما نبازرسی اومده مشکل رو به احتمال خیلی خیلی زیاد رفع می کنن.منیک بار با سایپا همین مشکل رو داشتم و. با شکایت این مدلی مشکلمو حل کردن.

    • در پاسخ به: امیر

      reza | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      دوست عریز مثل اینکه شما فراموش کردی اینجا ایرانه !!!!!!!!!!!
      بهترین پیشنهاد برای شما اینه که این ماشینو هرچی زودتر بزارین برای فروش و نصیب یه بدبخت دیگه ای بشه .
      مثل رانای مدل 93 یکی از آشنا های ما که از زمان تحویلش تو هفته حداقل 3 روزش نمایندگی بود. اونم بعد از کلی دوندگی و بحث با مسئولین نمایندگی مجبور به فروشش شد.
      شما هم اگه 206 مد نظرتون هست از تولیدات 90 به پایین یه دونه بخرید.

    • در پاسخ به: امیر

      ممل | آبان 17, 1394 | لینک نظر

      دادا تعویضش که نمی کنن ولی اگر تسمه پاره میکنی خیلی خطرناکه. شما اول کاری که میکنی اینه که مارک هرزگرد و فولی رو چک میکنید. در بازار کلا انواع قلابی زیادی موجوده 2 تا شرکت کیفیتشون بهتره ساوا گستر و قطعات یدکی . جنس مطمئن که خریدی موقع نصب حتما دقت کنید که هرزگرد سفت کن و فولی تنظیم باشند. تسمه پاره کردنتون به احتمال زیاد به دلیل اینکه اون طرفی که نصب میکنه به این موضوع دقت نکرده.

    • در پاسخ به: امیر

      آريا | آبان 18, 1394 | لینک نظر

      فعلا تا خودرو گارانتي داره همه قطعاتش كه معيوب باشه بوسيله نمايندگيها رفع عيب ميشه. اگر قطعه مورد نياز هم تو نمايندگي نباشه بايد درخواست ارسال سريع (امدادي) بزنن تا قطعه بياد كه حداكثر يكهفته طول ميكشه. بعد از دوران گارانتي هم چند تا جنس اصل بنداز رو ماشينت و حالشو ببر.

  12. دانیال | آبان 17, 1394 | لینک نظر

    من نمی فهمم ماشین چینی که از همون روز اول که می خری 4،5 تومن می خوره تو سرش ارزش داره با سود 16 درصد خریداری شه؟
    همین الان برید باما ماشین mvm 315 جدید مدل 94 زده 33 تومن. واقعا ارزش داره؟؟؟

    • در پاسخ به: دانیال

      جهان سومی | آبان 18, 1394 | لینک نظر

      افت قیمت معمولا متناسب با افت کیفیت است. خودروهای جدید ایرانی و چینی چون از قطعات کم کیفیت در ساخت آنها استفاده شده لذا زودتر و در کیلومترهای پایین تر پیر میشوند و به اصطلاح خودشان را می اندازند. مثلا یک کیا سراتو 2000 مونتاژ کره در دویست هزار کیلومتر همانقدر پیر میشود که یک ام وی ام ایکس 33 در سی هزارتا پیر میشود. به عبارتی افت کیفیت خودروهای چینی بسیار بالاست.