رویای هیبریدی جیلی برای سال 2020

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ | 2 نظر

رویای هیبریدی جیلی برای سال 2020

شرکت جیلی اعلام کرد تا سال 2020، میزان 90 درصد از فروش این شرکت مربوط به خودروهای دارای انرژی‌های جدید خواهد بود. این بلندپروازانه‌ترین برنامه‌ای است که این خودروساز چینی تاکنون درنظر گرفته است.

به گزارش دیترویت نیوز، این شرکت اعلام کرد تا پایان این دهه حدود دو سوم فروش خودروهای دارای انرژی جدید از خودروهای برقی-هیبریدی و برقی-بنزینی و بقیه از خودروهای برقی-باتری ناشی خواهد شد. دولت چین ضرب‌الاجلی را تعیین کرده است که به موجب آن خودروسازان باید تا سال 2020 متوسط مصرف سوخت را در همه مدل‌های‌شان از 9/ 6 لیتر در هر 100 کیلومتر به حدود 5 لیتر در هر 100 کیلومتر برسانند. آن کونگهویی، مدیرعامل شرکت جیلی می‌گوید:«جیلی به طور رسمی اعلام می‌کند که اولین شرکت خودروساز در چین خواهد بود که تا سال 2020 به هدف مصرف سوخت دولت دست خواهد یافت و ما قصد داریم به مشتریان امکان دهیم به رویای رانندگی با خودروهای قدرتمند و دارای بهره‌وری سوخت، برسند.»

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 


2 دیدگاه

  1. masud | آذر 4, 1394 | لینک نظر

    البته منظورت یه سروگردن بود دیگه …………………………….

  2. محمد | آذر 3, 1394 | لینک نظر

    آفرین به جیلی.واقعا یه گردن ازخودروهای چینی دیگه بالاتره