اخباراخبار خارجیاسلایدر

بنتلی کانتیننتال، دست ساز و سحر آمیز

شاید رویای ترکیب طراحی اصیل بنتلی کانتیننتال با عظمت و شکوه رولزرویس فانتوم برای افراد ثروتمند چندان نیز دور از دسترس نباشد.

در روزهای اخیر گونه منحصر به فردی از بنتلی Continental GT با ساختاری بر اساس و پلت فرم رولزرویس فانتوم در شهر ماریبلا اسپانیا برای فروش عرضه شده است که می تواند نمادی از تبدیل این رویا به حقیقت محسوب شود.

چندین قسمت از بدنه ی این Continental GT با شاسی کشیده شده، در سایه های مختلف و با رنگ های متفاوت نقره ای و خاکستری طراحی شده اند. جلو پنجره ای کرومی ارزان قیمت و چراغ عقب های الهام گرفته از خودرو فراری 612 Scaglietti که هرچند تناسبی با ظاهر کلی این خودرو ندارند اما در مجموع عظمت این بنتلی بسیار گیرا به نظر می رسد.

Continental GT 05

بنتلی Continental GT با پلتفرم رولزویس فانتوم نزدیک به 50 کیلوگرم از مدل استاندارد Continental GT که وزنی معادل 2400 کیلوگرم دارد سنگین تر است.

این خودرو به لطف موتور V12 و 6.0 لیتری خود، قدرتی معادل 700 اسب بخار  تولید می کند که برای نیرو بخشیدن به هر چهار چرخ مورد استفاده قرار می گیرد.از تجهیزات و ویژگی های این خودرو منحصربه فرد می توان به صندلی و کابین پوشیده شده از چرم طبیعی،چراغ های زنون،صندلی های مجهز به گرمکن الکتریکی،سنسور پارک،سامانه ناوبری (GPS) ،سیستم کنترل سرعت حرکت (کروز کنترل) و چراغ مه شکن را نام برد.

Continental GT 03

با توجه به اطلاعات ارائه شده از این خودرو از طولی معادل 5.3 متر و عرضی معادل 2.06 متر حدود 50 سانتی متر طولانی تر و 12 سانتی متر عریض تر از گونه تولید انبوه بنتلی کنتیننتال GT به نظر می رسد و از توانایی دست یابی به حداکثر سرعت قابل توجه 338 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

قیمت این بنتلی اعجاب آور 401 هزار دلار ایالات متحده،معادل 300 هزار یورو اروپا تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا