ساندرو 43 میلیونی میخرید یا 206 37 میلیونی؟

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | 71 نظر

ساندرو 43 میلیونی میخرید یا 206 37 میلیونی؟

آغاز فروش محصول جدید سایپا از هفته آینده

مراسم معرفی خودرو رنو ساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

     

    به گزارش سایپانیوز مراسم معرفی خودرو رنوساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل شرکت پارس خودرو، مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و نمایندگی های منتخب فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.

    در این مراسم مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو در سخنانی گفت: شرکت پارس خودرو پیشرو در کیفیت بوده و همواره به عنوان یکی از خودروسازان شاخص کشور محسوب شده است.

    وی افزود: خودرو رنوساندرو که با همکاری شرکت رنوپارس در پارس خودرو تولید خواهد شد، یکی از محصولات باکیفیت محسوب می شود و پیش بینی ها نشان می دهد این خودرو در بازار نظرات فراوانی را به خود معطوف خواهد کرد.

    ساندرو رنو تست و بررسی

    وی تصریح کرد: رنوساندرو در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک تولید خواهد شد و در فرایند تولید آن از بهترین روش های کیفی و فنی استفاده خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت پارس خودرو در ادامه با اشاره به سابقه همکاری شرکت های پارس خودرو و رنوپارس افزود: این همکاری که در گذشته نیز به صورت مستمر و مطلوب وجود داشته با تولید خودرو ساندرو وارد فصلی جدید خواهد شد و امیدواریم منجر به ارتقا جایگاه تولید مشترک خودرو میان پارس خودرو و رنوپارس شود.

    همچنین رپا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در گزارشی با اشاره به وضعیت فروش محصولات گروه در طرح های فروش اخیر گفت: خودرو ساندرو برخوردار از ظاهری جذاب و مدرن است که به عنوان مدل هاچ بک خودرو تندر90 محسوب می شود.

    قیمت رنو ساندرو

    وی افزود: این خودرو در مدل گیربکس دستی با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان و در مدل اتوماتیک با قیمت 48 میلیون و 900 هزار تومان از روز یکشنبه هفته آینده به فروش خواهد رسید.

    ساندرو رنو تست و بررسی

    تقوی تاکید کرد: در فاز نخست فروش و پیش فروش این خودرو قرار است هزار و 500 دستگاه به صورت سی روزه به مشتریان تحویل شود و هزار و 500 دستگاه دیگر نیز با شرایط واگذاری بهمن ماه امسال پیش فروش خواهد شد.

     

    رنو ساندرو،محصول جدید پارس خودرو + گالری تصاویر،مشخصات فنی و قیمت نهایی

    رنو ساندرو،محصول جدید پارس خودرو + گالری تصاویر،مشخصات فنی و قیمت نهایی

    مقایسه ضمنی رنو ساندرو و پژو 206

    مقایسه ضمنی رنو ساندرو و پژو 206

    کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

      کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

     لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

    ‏«Telegram» را در بازار:
    http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

    برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
    https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

    تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
    https://tdesktop.com/win

    محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

    از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

    500 کیلومتر با رنو ساندرو

    500 کیلومتر با رنو ساندرو


    71 دیدگاه

    1. مهمان | بهمن 3, 1395 | لینک نظر

      سلام، ماشینایی که داشتم رو بینشون نظر میدم!
      206 تیپ 5 مدل 90 که یه ماشین نرمال بود با هزینه نرمال، ظاهرش کفایت میکرد که ال نود نگیرم، چه داخلش چه خارجش.
      206 مدل 83 هم داشتیم که ماهیتش کلا فرق داشت،فوق العاده بود به قیمتش! فقط روغن و تنظیم باد! ولی مدل 90 هم اذیتم نکرد زیاد.
      ال نود یه ماه دستم بود واقعا فنیش خوب بود ولی اصلا نمیتونستم یه روز این ماشینو به عنوان ماشین خودم قبول کنم! کیفیت سواری 206 رو چون زیاد اتوبان میرفتم بیشتر دوست داشتم(سلیقه و ارتفاع ال نود)، اگرچه از نظر فنی ال نود خیلی خوب بود.البته فک کنم قطعاتش چون اصل هست از 206 گرونتر هم هست!(تو تعمیرگاه سر لنت ماشینم فهمیدم!)
      ساندرو که اصلا به قیمتش نمیارزه! حماقته این پول واسش! 52 میلیون آخه؟ پووووف
      اینو بگم 206 مدل 95 تیپ 5 هم یک ماه دستم بود، باورتون نمیشه با اینکه 206 داشتم انگار یه ماشین جدید بود، صاحبش میگفت هر روز تعمیرگاس! دنده اش هم افتضاح بود! عجیب و غریب 206 رو نابود کردن!
      ماشینای چینی هم که فدا کردن پول برای قیافه اس! نه فنی نه کیفیت!
      در کل به نظرم خرید یه 207 که ماهیت 206های ماقبل 90 رو داره به صرفه تره! یا یک 206 فرانسه! هم ظاهر رو دارید هم کیفیت رو با قیمت معقول! نه گرونی ال نود و ساندرو زشت و بی امکانات، نه گرونی چینی بدون فنی و بادکنکی!
      یا علی

    2. علیرضا | اسفند 8, 1394 | لینک نظر

      به نظر شما ارزششو داره پشت یه ماشین صفر خوشگل بشی ولی از روز اول ایراد داشته باشه و اتاقش صدا بده؟؟؟تو ذوقتون نمیخوره؟؟؟به نظرشما چرا خیلی ها تویوتا رو انتخاب میکنن در صورتی که از لحاظ آپشن و زیبایی از محصولات کره ضعیف تره؟؟؟به خاطره کیفیت و دوام وکم اصطهلاک بودن

    3. علیرضا | بهمن 25, 1394 | لینک نظر

      چند وقتی هم هست که ماشین های ایرانی موقع حرکت خاموش میشن ،چند تا تصادفم جدیدا اتفاق افتاده،بازم بگین 206