استراتژی کره برای تولید انبوه خودروهای سبز

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | 3 نظر

استراتژی کره برای تولید انبوه خودروهای سبز

کره‌جنوبی از برنامه پنج ساله‌ای رونمایی کرده است که به طور چشمگیری تعداد خودروهای سبز را در خیابان‌های این کشور افزایش می‌دهد. به گزارش وال‌استریت ژورنال، دولت قصد دارد اطمینان حاصل کند تا سال 2020 خودروهای هیبریدی، برقی و هیدروژنی 20 درصد از کل فروش خودروهای نو را در این کشور تشکیل می‌دهند.

درحال حاضر فروش این خودروها در کره 2 درصد است. وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره‌جنوبی اعلام کرد این کشور قصد دارد طی پنج سال آینده انتشار گازهای گلخانه‌ای توسط خودروها را تا 8/3 میلیون تن کاهش دهد. کره اعلام کرده است در اقدامی سمبلیک برای فرستادن خودروهای سبز بیشتر به جاده‌ها، تا سال 2030 خودروهای برقی جایگزین کل 370 هزار خودروی موجود در جزیره تفریحی ججو خواهند شد. وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره همچنین اعلام کرد تا سال 2020، 150 میلیارد وون هزینه خواهد کرد تا به خودروسازان محلی کمک کند برد حرکتی خودروهای باطری‌ای را افزایش و قیمت خرده‌فروشی خودروهای هیدروژنی را کاهش دهند.

دنده 6 – گفتنی است در همین راستا هیوندای مشغول توسعه و تست یک محصول هیبریدی بسیار کم مصرف در راستای رقابت با تویوتا پریوس است و ظرف ماه های آینده این خودو را به بازار معرفی خواهد کرد.

هیوندای آیونیک-2

 

 

هیوندای آیونیک-3

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


3 دیدگاه

  1. شاهد | بهمن 9, 1394 | لینک نظر

    الآن توی خیلی از کشورهای پیشرفته در بین پرفروش ترین خودروهای سال حتماً اسم تویوتا و هیوندای رو مشاهده میکنید.

  2. sunmartin | آذر 19, 1394 | لینک نظر

    قابل توجه کره ای ستیزان خودروهای کره ای د حال حاضر رقیب ژاپنی های نامی مانند تویوتا و لکسوس و مزدا هستند و دوشرکت کیا هیوندای سالانه ملیون ها دلار صرف تحقیق و توسعه و گسترش فناوری و پیشرفت خودرو های خودش میکنه این دوشرکت بلحاظ تکنولوژیک بسیار مطرح هستند و سالانه در شو روم های خودرویی عناوین خوبی کسب میکنند آخه من نمیدونم خودروی کره ای چه ربطی به چینی های یکبخر مصرف داره لطفا مقاله هایما اس 7 در سایت همسایه یعنی پدال مطالعه کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید

    • در پاسخ به: sunmartin

      عماد | آذر 22, 1394 | لینک نظر

      درسته کره راه صدساله را یک شبه رفته.ولی هنوز با کمپانی های پیشروفاصله داره.عمراحریف تویوتا پریوس بشه.شما سرچ کن خلاقترین کمپانی های سال ۲۰۱۵.نامی از کره نیست.فقط تویوتا.دایملر.بی ام و.رنو.تا تاموتور

  3. سعید | آذر 18, 1394 | لینک نظر

    راهکار وزیر صنایع ایران برای خودروهای سبز پنج سال بعد=سال 1400 هجری شمسی
    پراید هیبریدی با آپشن جالیوانی
    سمند هیبریدی با آپشن بوق دنده عقب
    پژو 405 هیبریدی با آپشن باربند
    دنای هیبریدی با آپشن رینگ آلمنیومی
    رانای هیبریدی با آپشن دستگیره خیلی قشنگ
    تیبا هیبریدی با آپشن چراغ سقفی
    پژو 206 هیبریدی با آپشن کفی پلاستیکی